Στο άρθρο αυτό θα μάθεις πώς ένα λογισμικό διαχείρισης μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών σε κομμωτήρια ή κέντρα αισθητικής.
Ακόμα κι αν δεν το χρησιμοποιείς, πιθανότατα έχεις ακούσει για το λογισμικό διαχείρισης επιχειρήσεων ομορφιάς. Αλλά τι ακριβώς είναι και γιατί να το προτιμήσεις;
Τι είναι ένα λογισμικό διαχείρισης;
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα, το οποίο σου επιτρέπει να διαχειρίζεσαι όλες τις φάσεις της εργασίας στο σαλόνι και να έχεις υπό έλεγχο τις περισσότερες πτυχές της επιχείρησης. Από το πελατολόγιο μέχρι τους υπαλλήλους, από την αποθήκη μέχρι το μάρκετινγκ, ακόμη και τη διαχείριση των οικονομικών.
Μέσω ενός λογισμικού διαχείρισης μπορείς επομένως να ελέγχεις οτιδήποτε συμβαίνει στην επιχείρηση, προκειμένου να βελτιστοποιήσεις όλα όσα λειτουργούν και να διορθώσεις ό,τι δεν φέρνει αποτελέσματα. Έτσι, θα μπορέσεις να περιορίσεις τα περιττά έξοδα και να μεγιστοποιήσεις τα κέρδη.
Παρακάτω θα δεις με περισσότερες λεπτομέρειες τους 5 βασικούς λόγους για τους οποίους συνιστάται να έχεις λογισμικό διαχείρισης για κομμωτήρια και ινστιντούτα ομορφιάς.
5 λόγοι για τους οποίους είναι απαραίτητο το λογισμικό διαχείρισης
Υπάρχουν σίγουρα περισσότεροι από 5 λόγοι για να αποκτήσει η επιχείρησή σου πρόγραμμα διαχείρισης. Παρακάτω παρουσιάζουμε τους κυριότερους που θα σε βοηθήσουν να αναπτύξεις το κομμωτήριο ή το κέντρο αισθητικής σου.
Αρχικά, είναι καλύτερο από οποιοδήποτε χαρτί. Είναι πιο ακριβές και αξιόπιστο. Τα δεδομένα σου αποθηκεύονται στο cloud και έτσι δεν θα χάσεις ποτέ τίποτα, ακόμα κι αν ο υπολογιστής σου χαλάσει.
Με ένα λογισμικό διαχείρισης μπορείς επίσης να αποχαιρετήσεις τους ογκώδεις φακέλους και ντοσιέ που πιάνουν χώρο στην αποθήκη ή στη ρεσεψιόν.
Και μέσω ενός λογισμικού, μπορείς να αναλύσεις λεπτομερώς όλη την κατάσταση της εταιρείας σου με λίγα κλικ, κατεβάζοντας τις αναφορές και τα στατιστικά στοιχεία που χρειάζεσαι για να βελτιστοποιήσεις τα αποτελέσματα και να αυξήσεις τον κύκλο εργασιών.
1. Βελτιστοποίηση της διαχείρισης προσωπικού
Όταν έχουμε μια επιχείρηση να διαχειριστούμε, δεν πρέπει να σκεφτόμαστε μόνο τους πελάτες, τον κύκλο εργασιών και την αποθήκη. Και η διαχείριση του προσωπικού είναι εξίσου σημαντική.
Μέσω ενός λογισμικού διαχείρισης, αυτή η εργασία γίνεται πολύ πιο εύκολη. Με το λογισμικό διαχείρισης της Treatwell, για παράδειγμα, μπορείς να αξιολογήσεις τη δουλειά του προσωπικού αναθέτοντας ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σε κάθε μέλος ή να διαχειριστείς όλες τις αλλαγές των συνεργατών σου.
Με αυτόν τον τρόπο, η εργασία γίνεται πιο αποδοτική και μπορείς εύκολα να παρακολουθείς τα αποτελέσματα που έχουν επιτύχει οι υπάλληλοι.
2. Βελτιστοποίηση της διαχείρισης χρόνου
Η εξοικονόμηση χρόνου στη διαχείριση είναι αναμφίβολα ένας από τους σημαντικότερους στόχους κάθε επιχείρησης. Γι’ αυτό, έχουμε αναπτύξει ένα λογισμικό διαχείρισης αποκλειστικά για κομμωτήρια και κέντρα αισθητικής, που σου επιτρέπει να μειώσεις κατά το ήμισυ τους χρόνους διαχείρισης, ώστε να μπορείς να αφιερωθείς πλήρως στους πελάτες σου.
Στην πραγματικότητα, η ψηφιακή ατζέντα του λογισμικού διαχείρισης της Treatwell σού επιτρέπει να διαχειρίζεσαι όλες τις ώρες με ευκολία, όπως τους χρόνους των υπηρεσιών, αλλά και τις ημέρες και τις ώρες ανοίγματος ή το έκτακτο κλείσιμο.
Για να μην αναφέρουμε όλη τη φορολογία. Μπορείς να διαχειρίζεσαι τις αποδείξεις, την αποθήκη και την ηλεκτρονική τιμολόγηση, εξοικονομώντας πάνω από 2 ώρες την ημέρα.
Και δεν θα χρειαστεί να πας στον λογιστή για να καταθέσεις όλα τα χαρτιά. Μέσω του Treatwell Pro, μπορείς στην πραγματικότητα να εκδόσεις φορολογικές αποδείξεις απευθείας από το tablet, να δημιουργήσεις ηλεκτρονικά τιμολόγια και να τα στείλεις στον λογιστή σου.
3. Διαχείριση αποθήκης
Η διαχείριση της αποθήκης γίνεται επίσης πιο απλή: φορτώσεις και εκφορτώσεις, δεδομένα παραγγελιών, προμηθευτές, έγγραφα, προθεσμίες… Όλα θα είναι στη θέση τους και θα έχεις τον πλήρη έλεγχο.
Κάθε προϊόν έχει κατηγορία, προμηθευτή, κωδικό, τιμή αγοράς και τιμή πώλησης. Επιπλέον, μέσω των αυτόματων παραγγελιών, δεν υπάρχει πλέον ο κίνδυνος μεγαλύτερης παραγγελίας από το απαραίτητο, περιορίζοντας έτσι το κόστος αποθήκευσης.
Επομένως, μπορείς να ελέγχεις τα πάντα χάρη στα στατιστικά και τις αναφορές σε πραγματικό χρόνο, ακόμη από το κινητό σου.
4. Βελτίωση της εμπειρίας πελατών
Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη ενός λογισμικού διαχείρισης είναι η βελτίωση της εμπειρία των πελατών σου.
Ο στόχος μιας στρατηγικής μάρκετινγκ για μία επιχείρηση είναι η απόκτηση νέων πελατών και η διατήρηση των υπαρχόντων.
Ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο της επιχείρησής σου. Γι’ αυτό πρέπει πάντα να δημιουργείς σωστές επικοινωνίες, κάνοντας τους πελάτες σου να αισθάνονται σημαντικοί και ξεχωριστοί.
Μέσω του λογισμικού της Treatwell, για παράδειγμα, είναι δυνατή η αποστολή δωρεάν SMS για επιβεβαίωση ή υπενθύμιση ραντεβού. Έτσι, μειώνονται τα χαμένα ραντεβού τουλάχιστον κατά 40%.
Μέσω SMS και email, μπορείς επίσης να κρατας επαφή με τους πελάτες σου, να τους ενημερώνεις για νέες υπηρεσίες, προσφορές και προωθητικές ενέργειες ή απλά να τους ευχηθείς χρόνια πολλά.
Μπορείς επίσης να δημιουργήσεις δωροκάρτες, συνδρομές και συλλογές πόντων, ώστε οι πελάτες να παραμένουν πάντα πιστοί στο κατάστημα.
Επιπλέον, πρέπει να γνωρίζεις ότι το 45% των ραντεβού κλείνονται εκτός των ωρών λειτουργίας της επιχείρησης και πάνω από το 60% των κρατήσεων πραγματοποιούνται μέσω smartphone.
Το widget online κρατήσεων που μπορείς να ενσωματώσεις στη σελίδα σου στο Facebook δίνει στους πελάτες του την ευκαιρία να κλείσουν το ραντεβού τους με πλήρη αυτονομία.
Και όλη η διαχείριση των ραντεβού είναι πλήρως προσαρμόσιμη.
Κάθε πελάτης έχει τη δική του κάρτα, όπου μπορείς να προσθέσεις υπηρεσίες, πολιτική απορρήτου, σημειώσεις και ιστορικό, ώστε να μην ξεχάσεις τίποτα.
Αυτό θα κάνει τους πελάτες ακόμη πιο ικανοποιημένους, ενθαρρύνοντάς τους να ξαναέρθουν και να σε προτείνουν σε φίλους και γνωστούς.
5. Βελτιστοποίηση κερδών
Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, το κέρδος.
Συχνά τείνουμε να αυξάνουμε τον κύκλο εργασιών μας χωρίς να συνειδητοποιούμε ότι η προσπάθεια αυτή οδηγεί σε ακόμα υψηλότερα έξοδα.
Ένα λογισμικό διαχείρισης για κομμωτήρια και κέντρα ΑΙΣΘΗΤΙΚΉς βοηθά στην αποφυγή αυτής της κατάστασης. Μέσω του συστήματος διαχείρισης της Treatwell, παρακολουθείς όχι μόνο όλες τις εισόδους και εξόδους του καταστήματος, αλλά και τις αποδείξεις στο τέλος της ημέρας, τα στατιστικά των πωλήσεων, τις συνολικές δαπάνες και το μέσο κόστος ανά πελάτη.
Μπορείς επίσης να κατεβάσεις εύκολα όλες τις περιοδικές αναφορές, συμπεριλαμβανομένων των στατιστικών στοιχείων παραγωγικότητας των εργαζομένων.
Με την Treatwell, οι εξατομικευμένες αναφορές διευκολύνουν την εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών για αύξηση του κύκλου εργασιών και μεγιστοποίηση των κερδών. Έτσι, μπορείς να αναλύσεις διεξοδικά όλα όσα φέρνουν μεγαλύτερα αποτελέσματα και να αποφύγεις περιττές ενέργειες.
Μέχρι πριν από λίγα χρόνια, ήταν αδιανόητο να μπορεί ένα άτομο να έχει τα πάντα υπό έλεγχο. Χρειάζονταν άτομα για να αναπτύξουν και να βελτιστοποιήσουν κάθε μικρή λεπτομέρεια ενός κομμωτηρίου.
Αλλά σήμερα, δεν υπάρχει πλέον ανάγκη για επιπλέον προσωπικό που ασχολείται με τη διαχείριση πόρων και πελατών, αποθήκης ή μάρκετινγκ. Ένα λογισμικό διαχείρισης είναι πραγματικά το μόνο που χρειάζονται όλα τα κομμωτήρια και οι επιχειρήσεις ομορφιάς.
Η επιλογή της Treatwell δεν σημαίνει μόνο την επιλογή του καλύτερου δυνατού λογισμικού, αλλά πάνω απ ‘όλα να είσαι μέλος μιας ομάδας επαγγελματιών ομορφιάς με όραμα και το βλέμμα πάντα προς το μέλλον.
Εσύ, σε ποια πλευρά θέλεις να είσαι;