Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΠΕΝΤΙΚΙΟΥΡ Κ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟΠΗΓΑ.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΣΥΛΒΙΑ.
ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ Κ ΟΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΩΝ ΝΥΧΙΩΝ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ.ΓΛΥΚΗΤΑΤΗ ΣΑΝ ΦΙΛΗ ΕΤΩΝ.
Αυτή ήταν η χειροτερη εμπειρια που ειχα ποτε. Η Σύλβια ήρθε για το ραντεβού μου με 1 ώρα καθηστέρηση, ενώ είχε ειδοποιήσει ότι θα καθυστερήσει 15 λεπτά. Μόλις έφτασε δεν μπήκε καν στον κόπο να ζητήσει έστω τυπικά συγνώμη. Ήρθε με το πάσο της και ασχολήθηκε μαζί μου μετά από 10 λεπτά καθώς αυτό που την ενδιέφερε περισσότερο ήταν να δίνει διαταγές στην συνάδελφο της και να ασχολείτε με άλλους πελάτες.
Κατά την διάρκεια του ραντεβού ήταν μόνιμα απασχολημένη και με κάτι άλλο και έκανε αρνητικά σχόλια ακόμα και για το χρώμα του βερνικιού που είχα διαλέξει. Στην δουλειά της είναι τουλάχιστον φρικτή και αμφιβάλλω αν έχει εκπαιδευτεί σε αυτό που κάνει. Δουλεύει με ένα τρόπο σχεδόν σαδιστικό, αδιαφορώντας για τα σχόλια μου ότι μου προκαλεί έντονο πόνο. Την μισή δουλειά την φόρτωσε στην συνάδελφο της και της έκανε κιόλας και παρατηρήσεις. Προφανώς είχε περισσότερο ενδιαφέρον ο καφές και το τσιγάρο της μιας και όταν έφευγα δεν μπήκε καν στον κόπο να σηκωθεί από την καρέκλα που κάθοταν, έξω από το κατάστημα.
Γνωρίζω πολύ καλά, οτι διαβάζοντας αυτή την κριτική θα με βγάλει είτε κακή, είτε ιδιότροπη είτε οτιδήποτε άλλο για να πείσει πως έχει συμπεριφερθεί σωστά, όμως για εμένα παραμένει ίσως η χειρότερη επαγγέλματίας τους χώρου και δυστυχώς για την επιχείρηση, μόλις έχασε έαν πελάτη που έχει πάει στο κατάστημα, ήδη 3 φορές σε ένα μήνα. Την ίδια κριτική θα βάλω και στο Google μήπως και σκεφτεί ο επιχειρηματίας οτι πρέπει να κάνει κάτι αν θέλει να έχει μια σωστή επιχείρηση.