Treatwell
Ο απλός τρόπος για να κλείσεις ραντεβού ομορφιάς οπουδήποτε.
Download our free app.
Μαλλιά
Αποτρίχωση
Μασάζ
Νύχια
Πρόσωπο
Σώμα
Treatwell δωροκάρτα
Σύνδεση, παρακαλούμε περίμενε...
Έχεις συνδεθεί
Σύνδεση στον λογαριασμό σου

Customer Help Centre

Συγκεντρώσαμε τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που υποβάλλονται στην Treatwell και τις απαντήσαμε όσο καλύτερα μπορούμε. Ελπίζουμε να σε βοηθήσουν να λύσεις τις απορίες σου...

Κάνε κλικ εδώ για να επικοινωνήσεις με την ομάδα μας.

Γενικές ερωτήσεις

Οι παραγγελίες μου

Κοινότητα Treatwell

Θέλεις να συνεργαστείς μαζί μας;

Γενικές ερωτήσεις

Τι είναι η Treatwell;

Η Treatwell είναι η κορυφαία διαδικτυακή πλατφόρμα κρατήσεων για μαλλιά και ομορφιά στην Ευρώπη. Με έδρα το Λονδίνο, ο όμιλος ιδρύθηκε από τον Lopo Champalimaud το 2008. Σήμερα απασχολεί πάνω από 500 άτομα σε όλη την Ευρώπη, με πάνω από 20.000 καταστήματα ομορφιάς και spa. Πιστεύουμε ότι υπάρχει καλύτερος τρόπος για να βρεις και να κάνεις κράτηση για τις υπηρεσίες μαλλιών και ομορφιάς. Περισσότερες επιλογές και αυτοπεποίθηση για να δοκιμάσεις νέα πράγματα. Θέλουμε να κάνουμε τις κρατήσεις για ραντεβού ομορφιάς, μαλλιών και ευεξίας απλή, εύκολη και γρήγορη - όλο το εικοσιτετράωρο. Είναι ομορφιά, ό,τι κι αν επιλέξεις.

Σήμερα, η Treatwell είναι ο μεγαλύτερος ιστότοπος κρατήσεων για μαλλιά και ομορφιά στην Ευρώπη. Είμαστε μια εκλεκτή ομάδα 500 ατόμων που εργάζονται σε γραφεία σε όλη την Ευρώπη, με περισσότερους από 20.000 τοπικούς συνεργάτες. Όλα αυτά δημιουργούν μια καταπληκτική εταιρεία: μια πλατφόρμα κρατήσεων ομορφιάς 24 ώρες το 24ωρο που δίνει τον έλεγχο στους πελάτες και τους υπεύθυνους των καταστημάτων, σου επιτρέπει να κάνεις κρατήσεις σε ώρες και τιμές που σε βολεύουν και σου δίνει όλη την τεχνογνωσία που χρειάζεσαι για να δείχνεις και να αισθάνεσαι υπέροχα. Είμαστε κάτι περισσότερο από μια πιο έξυπνη πλατφόρμα κρατήσεων. Είμαστε το μέρος όπου μπορείς να εκφραστείς, κάθε μέρα.

Τι δεν είμαστε:

  • Δεν είμαστε ιδιοκτήτες καταστημάτων ομορφιάς ή spa.
  • Δεν κατασκευάζουμε καλλυντικά.
  • Είμαστε απλά άνθρωποι που έχουν πάθος με τα μαλλιά και την ομορφιά.

πίσω στην αρχή

Πώς λειτουργεί το σύστημα κρατήσεων;

Η Treatwell παρέχει στα καταστήματα ομορφιάς πρόσβαση στο δικό τους online σύστημα ημερολογίου, ώστε να μπορούν να ελέγχουν ανεξάρτητα τις ημέρες τους και τη διαθεσιμότητά τους. Τους μαθαίνουμε να χρησιμοποιούν το λογισμικό, να το συγχρονίζουν με το δικό τους ψηφιακό ημερολόγιο (αν επιλέξουν να μην το χρησιμοποιούν ως κύριο σύστημα διαχείρισης) και να διατηρούν τις πληροφορίες των ραντεβού τους ενημερωμένες. Αυτό περιλαμβάνει εκπαίδευση για το μπλοκάρισμα των χρονικών διαστημάτων που έχουν συμπληρωθεί, καθώς και των χρονικών περιόδων κατά τις οποίες το κατάστημα μπορεί να είναι κλειστό.

Έτσι, όλα τα ραντεβού που εμφανίζονται τόσο στον ιστότοπο όσο και στην εφαρμογή μας θα πρέπει να μπορούν να κλείνονται. Εάν συναντήσεις ανακριβείς διαθεσιμότητες που εμφανίζονται στον ιστότοπο, μην διστάσεις να να μας ενημερώσεις και θα έρθουμε σε επαφή με το κατάστημα για να διορθώσουμε τα πράγματα το συντομότερο δυνατό.

πίσω στην αρχή

Πώς μπορώ να μάθω περισσότερα για την Treatwell;

Δες τη σελίδα μας Περισσότερα για εμάς για να μάθεις περισσότερα σχετικά με εμάς.. Ένα email στο help@treatwell.gr θα σου δώσει απάντηση σε οποιαδήποτε ερώτηση έχεις - είμαστε όλοι αυτιά!

πίσω στην αρχή

Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω τη δωροκάρτα Treatwell;

Οι Δωροκάρτες Treatwell ισχύουν για online κρατήσεις και αγορές ηλεκτρονικών κουπονιών που πραγματοποιούνται μέσω του treatwell.gr ή της εφαρμογής Treatwell App. Απλά περιηγήσου και κάνε κράτηση σε ένα από τα πάνω από χιλιάδες καταστήματα σε όλη τη χώρα. Κάνε κλικ στο εδώ για να διαβάσεις τα πάντα σχετικά με τις Δωροκάρτες μας.

πίσω στην αρχή

Πώς μπορώ να κάνω ένα παράπονο για ένα κατάστημα;

Ελπίζουμε ότι τα καταστήματα με τα οποία συνεργαζόμαστε είναι άρτια, αλλά αν πιστεύεις το αντίθετο, μπορείς να τα ενημερώσεις. Είναι σημαντικό να προσπαθήσεις να αντιμετωπίσεις τις όποιες αντιρρήσεις έχεις εκείνη τη στιγμή με το ίδιο το κατάστημα, καθώς αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος σε αυτές τις περιπτώσεις. Προσπάθησε πρώτα να μιλήσεις με τον ιδιοκτήτη ή τον διευθυντή - συχνά οι παρεξηγήσεις, τα λάθη ή τα προβλήματα μπορούν να αντιμετωπιστούν ή να διορθωθούν αμέσως από τους ίδιους.

Αν αυτό αποτύχει, γράψε στ Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, παρέχοντας τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • Όνομα
  • Αναφορά παραγγελίας
  • Ημερομηνία ραντεβού
  • Συνοπτική περιγραφή της καταγγελίας
  • Αποτέλεσμα της συζήτησης με τον ιδιοκτήτη/μάνατζερ

Παρακαλούμε να είσαι σύντομος και να αναφέρεις σε λίστα τα σχόλιά σου. Στη συνέχεια, θα αναλάβουμε εμείς και θα προσπαθήσουμε με κάθε τρόπο να επιλύσουμε το ζήτημα εντός 30 ημερών.

πίσω στην αρχή

Οι παραγγελίες μου

Πού βρίσκεται το email επιβεβαίωσης της κράτησής μου;

Στέλνουμε το email επιβεβαίωσης μόλις ολοκληρώσεις την παραγγελία σου

Καμιά φορά εξαφανίζονται κάπου στην παγκόσμια μαύρη τρύπα - υποψιαζόμαστε ότι καταλήγουν στο ίδιο μέρος με όλους τους χαμένους αναπτήρες. Αν δεν φαίνεται να έχεις λάβει το email, παρακαλούμε έλεγξε πρώτα τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σου. Αν το βρεις εκεί, σημείωσέ το ως "Δεν είναι ανεπιθύμητο" και πρόσθεσε τη διεύθυνση στη λίστα αποδεκτών email - έτσι, δεν θα ξανασυμβεί αυτό.

Αν εξακολουθεί να μην υπάρχει, οι οδηγίες για το Έχω χάσει το email επιβεβαίωσης κράτησης θα σε βοηθήσουν.

Έχω χάσει το email επιβεβαίωσης της κράτησής μου

Κανένα πρόβλημα, απλά στείλε email στο Εξυπηρέτηση Πελατών, λέγοντάς μας:

  • το email που χρησιμοποιήθηκε για την ολοκλήρωση της αγοράς σου
  • την ημερομηνία της κράτησης
  • τις λεπτομέρειες της αγοράς (όνομα καταστήματος, υπηρεσία, τιμή κ.λπ.)

Στη συνέχεια θα σου στείλουμε εκ νέου το email επιβεβαίωσης και θα μπορέσεις να απολαύσεις την υπηρεσία που σου αξίζει!

πίσω στην αρχή

Γιατί δεν έφτασε ακόμα το κουπόνι μου;

Συγγνώμη που δεν έχει φτάσει ακόμα.

Τα ηλεκτρονικά κουπόνια θα πρέπει να φτάσουν αμέσως μόλις ολοκληρώσεις την παραγγελία σου - δες τις προτάσεις για εύρεση χαμένου email επιβεβαίωσης κράτησης αν το δικό σου δεν έχει φτάσει.

πίσω στην αρχή

Δυσκολεύομαι να έρθω σε επαφή με ένα κατάστημα

Πρώτα απ' όλα να γνωρίζεις ότι αν πρόκειται για δημοφιλές κατάστημα, τα τηλέφωνα μπορεί να είναι λίγο απασχολημένα - έχεις δοκιμάσει να τους στείλεις ένα email; Αν και πάλι δεν μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους, γράψε μας στη διεύθυνση help@treatwell.gr, παρέχοντάς μας τα ακόλουθα:

  • αριθμός αναφοράς παραγγελίας
  • ονοματεπώνυμο(-α)
  • 3 Προτιμώμενη(ες) ημερομηνία(ες) και ώρες
  • υπηρεσία (αν πρόκειται για μία από τις επιλογές)
  • κατάστημα (εάν είναι μία από τις επιλογές)
  • τηλέφωνο επικοινωνίας

Θα διαβιβάσουμε τα στοιχεία σου όταν επικοινωνήσουμε με το κατάστημα, και θα τους παρακαλέσουμε να μιλήσουν μαζί σου το συντομότερο δυνατό.

πίσω στην αρχή

Πού μπορώ να προσθέσω τον κωδικό προσφοράς;

Κατά την κράτηση ενός ραντεβού ή την αγορά ενός ηλεκτρονικού κουπονιού, στο Check Out θα δεις ένα πλαίσιο που λέει Κωδικοί προσφοράς / Δωροκάρτες. Απλά πρόσθεσε τον κωδικό σου όπως ακριβώς τον παρέλαβες, διασφαλίζοντας ότι δεν υπάρχουν κενά ή διαστήματα, πάτα Εισαγωγή κωδικού και θα προστεθεί αυτόματα στην παραγγελία σου.

πίσω στην αρχή

Τι γίνεται αν χρειαστεί να αλλάξω την κράτησή μου;

Ελπίζουμε ότι δεν θα χρειαστεί να ακυρώσεις την κράτησή σου, αλλά είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε αν χρειαστεί. Όταν ζητάς τροποποίηση ή ακύρωση, πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email ή τηλεφώνου.

Παρακαλούμε να δηλώσεις:

  • Τον λόγο για τον οποίο πρέπει να ακυρώσεις ή να τροποποιήσεις
  • Αναφορά παραγγελίας κράτησης
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας και email
  • Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που μπορεί να μας φανεί χρήσιμη

Πριν επικοινωνήσεις μαζί μας, παρακαλούμε διάβασε την Πολιτική επιστροφής χρημάτων και ακύρωσης για να βεβαιωθείς ότι δικαιούσαι να τροποποιήσεις ή να ακυρώσεις την κράτησή σου.

Μόλις λάβουμε και επεξεργαστούμε το αίτημά σου, είτε θα επαναπρογραμματίσουμε το ραντεβού σου, είτε θα μεταφέρουμε την κράτησή σου, είτε θα εκδώσουμε πιστωτικό σημείωμα, ώστε να το χρησιμοποιήσεις για να αγοράσεις μια εναλλακτική προσφορά όταν σε βολεύει.

Αν χρειάζεσαι οποιαδήποτε περαιτέρω βοήθεια σχετικά με τις ακυρώσεις και τις τροποποιήσεις, μπορείς να επικοινωνήσεις με την Ομάδα εξυπηρέτησης πελατών ή να καλέσεις στο (+30) 2102205088 αν προτιμάς να μιλήσεις με κάποιον.

Πολιτική επιστροφής χρημάτων και ακύρωσης της Treatwell

Ραντεβού με ημερομηνία (συμπεριλαμβανομένων των ημερών spa και των διαλειμμάτων spa)
Η Treatwell προσφέρει 24 ώρες εγγύηση "αλλαγής γνώμης" από τη στιγμή της αγοράς. Εάν αλλάξεις γνώμη, θα σου επιστρέψουμε το 100% του ποσού με την αρχική μέθοδο πληρωμής, με την επιφύλαξη της Πολιτικής Ακύρωσης Συνεργατών μας (παρακάτω).

Μετά από 24 ώρες: προσφέρουμε πιστωτικό σημείωμα στην πλήρη αξία της αγοράς (6 μήνες λήξης). Τα πιστωτικά σημειώματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο ηλεκτρονικά και πρέπει να εξαργυρωθούν πλήρως, καθώς δεν μπορεί να γίνει καμία αλλαγή.

eVouchers
Η Treatwell προσφέρει εγγύηση "αλλαγής γνώμης" 14 εργάσιμων ημερών, η οποία αρχίζει την επόμενη ημέρα μετά την αγορά. Εάν αλλάξεις γνώμη, θα σου επιστρέψουμε το 100% των χρημάτων σου με την αρχική μέθοδο πληρωμής, σύμφωνα με την Πολιτική ακύρωσης συνεργατών μας. Ένα ηλεκτρονικό κουπόνι δεν μπορεί να επιστραφεί μετά την εξαργύρωσή του.

Μετά από 14 εργάσιμες ημέρες: προσφέρουμε πιστωτικό σημείωμα με την πλήρη αξία του ηλεκτρονικού κουπονιού (6μηνη λήξη).

Πολιτική ακύρωσης συνεργατών: Όλοι οι συνεργάτες μας έχουν πολιτική ακύρωσης, η οποία σημαίνει ότι δεν μπορούν να τροποποιηθούν ή να ακυρωθούν κρατήσεις εντός συγκεκριμένης περιόδου που προηγείται της ημερομηνίας του ραντεβού σας. Για παράδειγμα, μια πολιτική 24 ωρών σημαίνει ότι καμία κράτηση δεν μπορεί να τροποποιηθεί ή να ακυρωθεί εντός 24 ωρών πριν από την ημερομηνία του ραντεβού σας. Τα αιτήματα τροποποίησης ή ακύρωσης στο πλαίσιο της πολιτικής ακύρωσης του συνεργάτη πρέπει να υποβάλλονται απευθείας στον συνεργάτη. Η απόφαση του συνεργάτη είναι οριστική.

Δωροκάρτες Treatwell
Η Treatwell προσφέρει εγγύηση "αλλαγής γνώμης" 14 εργάσιμων ημερών, η οποία αρχίζει την επόμενη ημέρα μετά την αγορά. Εάν αλλάξεις γνώμη, θα σου επιστρέψουμε το 100% των χρημάτων σου χρησιμοποιώντας την αρχική μέθοδο πληρωμής σου. Μια δωροκάρτα Treatwell δεν μπορεί να επιστραφεί μετά την εξαργύρωσή της.

Μετά από 14 εργάσιμες ημέρες: προσφέρουμε πιστωτικό σημείωμα με την πλήρη αξία της δωροκάρτας Treatwell (6 μήνες λήξης).

Μετά από 12 μήνες: Οι δωροκάρτες Treatwell ισχύουν για 12 μήνες από την ημερομηνία αγοράς. Οι δωροκάρτες Treatwell δεν μπορούν να εξαργυρωθούν μετά την παρέλευση της ημερομηνίας λήξης.

πίσω στην αρχή

Πώς μπορώ να διορθώσω ένα σφάλμα χρέωσης;

Αν υποψιάζεσαι ότι χρεώθηκες διαφορετική τιμή από αυτή που αναγράφεται στον ιστότοπο, τότε γράψε μας στο Εξυπηρέτηση πελατών και θα το λύσουμε. Απλά δώσε μας τα ακόλουθα στοιχεία:

  • αριθμός αναφοράς παραγγελίας
  • σχετική χρέωση

Ανάλογα με τα ευρήματά μας, ενδέχεται να ζητήσουμε αποδείξεις (π.χ. μια δήλωση κάρτας)

Εάν, κατά την προσέλευση στο ραντεβού σου, σου ζητηθεί πρόσθετη χρέωση, τότε γράψε μας και πάλι τα εξής:

  • αριθμός αναφοράς παραγγελίας
  • ημερομηνία του ραντεβού
  • σχετική χρέωση
  • ο λόγος της πρόσθετης χρέωσης
  • όνομα του μέλους του προσωπικού που προέβη στη χρέωση

Εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά στους όρους και τις προϋποθέσεις της προσφοράς, δεν θα πρέπει να επιβαρυνθείς με περαιτέρω έξοδα. Θα το εξετάσουμε εμείς για λογαριασμό σου.

Κοινότητα Treatwell

Βοήθεια, δεν μπορώ να συνδεθώ!

Είναι τόσο ενοχλητικό όταν δεν μπορείς να βρείτε το κομματάκι χαρτί στο οποίο είχες σημειώσει τον κωδικό πρόσβασης. Αρχικά πρέπει να βεβαιωθείς ότι έχεις προφίλ στην Treatwell. Συχνά οι άνθρωποι αγοράζουν μια τέλεια υπηρεσία στην Treatwell ή εγγράφονται στα ενημερωτικά μας δελτία, αλλά δεν δημιουργούν προφίλ. Αν αυτό ισχύει για εσένα, κάνε κλικ στο κάνε εγγραφή και ξεκίνα.

Αν έχεις προφίλ στην Treatwell, απλά κάνε κλικ στον σύνδεσμο "Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σου;" και θα σου στείλουμε έναν σύνδεσμο επαναφοράς κωδικού πρόσβασης. Εξακολουθείς να έχεις προβλήματα; Στείλε μας email και θα χαρούμε να σε βοηθήσουμε.

πίσω στην αρχή

Πώς μπορώ να αλλάξω κάποια από τα στοιχεία του προφίλ μου στην Treatwell;

Εάν έχεις προφίλ στην Treatwell, απλά κάνε κλικ στο κουμπί 'Σύνδεση', στη συνέχεια κάνε κλικ στην εικόνα του προφίλ σου ή στο avatar σου και στη συνέχεια στο 'Επεξεργασία του προφίλ σου'. Άλλαξε τα στοιχεία σου και ολόκληρη η κοινότητα της Treatwell θα είναι πιο ενημερωμένη για τις συναρπαστικές αλλαγές στη ζωή σου.

πίσω στην αρχή

Πώς μπορώ να διαγραφώ από ένα από τα newsletters;

Λυπούμαστε που μας εγκαταλείπεις, αλλά η διαγραφή από τα ενημερωτικά μας δελτία είναι εύκολη. Απλά κάνε κλικ στον σύνδεσμο στο κάτω μέρος του ενημερωτικού δελτίου που λέει "κάνε κλικ εδώ για να διαγραφείς" και

ακολούθησε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη. Αν αυτό αποτύχει, στείλτε email στο Ομάδα Κοινότητας, φροντίζοντας να μας δώσεις το email σου, ώστε να ξέρουμε ποιος είσαι! 

πίσω στην αρχή

Πώς μπορώ να μάθω περισσότερα για ένα συγκεκριμένο ερώτημα σχετικό με μαλλιά ή ομορφιά;

Όχι μόνο έχουμε χιλιάδες κριτικές στα καταστήματά μας, γραμμένες από αξιόλογους πελάτες όπως εσύ, αλλά έχουμε επίσης The Treatment Files, τον νέο μας συντακτικό προορισμό για όλα τα θέματα ομορφιάς. Το The Treatment Files, που δημιουργήθηκε από τη Διευθύντρια Σύνταξης, Liz Hambleton, προσφέρει εβδομαδιαία έμπνευση και σε βοηθά να βρεις τις καλύτερες θεραπείες και υπηρεσίες για τις ανάγκες σου. Θα παρουσιάζει επίσης τους κορυφαίους ειδικούς ομορφιάς της Treatwell.

πίσω στην αρχή

Πώς μπορώ να δώσω feedback για ένα κατάστημα ή μια υπηρεσία;

Γίνε μέλος της κοινότητας Treatwell κάνοντας κλικ στο εγγραφή. Στη συνέχεια, θα μπορείς να γράφεις κριτικές και να κάνεις ή να απαντάς σε ερωτήσεις μαζί με τα υπόλοιπα μέλη.

πίσω στην αρχή

Πιστεύω ότι μια κριτική που δημοσιεύτηκε στον ιστότοπό σας θα πρέπει να αφαιρεθεί

Οι κριτικές συχνά καταλήγουν σε προσωπική άποψη, οπότε είναι δύσκολο να αποδειχθεί τι είναι "σωστό" ή "λάθος", αλλά το πρώτο βήμα είναι να ρίξεις μια γρήγορη ματιά στη σελίδα μας Κατευθυντήριες γραμμές κοινότητας για να δεις αν η κριτική τις έχει παραβιάσει. Αν ήταν αρκετά άτακτοι ώστε να απειλήσουν, να χρησιμοποιήσουν υβριστικές λέξεις ή αν μπορείς να αποδείξεις ότι χρησιμοποίησαν ψευδή στοιχεία, στείλε μας ένα email και η κριτική θα εξαφανιστεί αστραπιαία.

Εναλλακτικά, αν είσαι ιδιοκτήτης καταστήματος ομορφιάς, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτήν την ευκαιρία για να δείξεις στην κοινότητα Treatwell πόσο καλός είσαι στην αντιμετώπιση παρεξηγήσεων. Απάντα στην κριτική και, έτσι, μια χρήσιμη απάντηση που θα αντιμετωπίζει το πρόβλημα θα βρίσκεται στη σελίδα για να τη δουν όλοι.

πίσω στην αρχή

Θέλεις να συνεργαστείς μαζί μας;

Πώς μπορώ να ενημερώσω την καταχώρησή μου;

Με την αναβάθμιση σε Pro, όχι μόνο θα αποκτήσεις πρόσβαση σε πολλά καταπληκτικά εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να διαχειριστείς καλύτερα το κατάστημά σου, αλλά θα έχεις επίσης έναν αποκλειστικό διαχειριστή λογαριασμού που θα σε υποστηρίζει. Αυτός θα σε καθοδηγήσει στη διαδικασία φόρτωσης όλων των υπηρεσιών και θα σου δώσει συμβουλές για το πώς να βοηθήσεις το κατάστημά σου να λάμψει. Επικοινώνησε με το pro@treatwell.gr και σύντομα θα σε βοηθήσουμε να καλύψεις τυχόν κενές θέσεις ή ώρες εκτός αιχμής.

πίσω στην αρχή

Ενδιαφέρομαι για μια θέση εργασίας στην Treatwell

Η Treatwell είναι μια νέα, εξειδικευμένη και ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία. Κάθε εβδομάδα υποδεχόμαστε νέα μέλη της ομάδας μας από όλον τον κόσμο. Αν είσαι ταλαντούχος και θέλεις να δουλέψεις μαζί μας, κάνε κλικ εδώ για να δεις ποιες θέσεις εργασίας αναζητούμε αυτήν τη στιγμή.

Ενδιαφέρομαι να γίνω προμηθευτής

Με την Treatwell, μπορείς να διαχειρίζεσαι το κατάστημά ομορφιάς σου online - ακόμη και από το κινητό σου. Οι πελάτες σου θα λατρέψουν τη δυνατότητα να κάνουν τις κρατήσεις τους 24 ώρες το 24ωρο, ενώ η διαδικτυακή μας παρουσία και το τεράστιο δίκτυό μας σημαίνει ότι θα ανοίξεις τις πόρτες σου σε νέους πελάτες που μπορεί να σε βρουν μόνο μέσω της Treatwell. Δες περισσότερα για το τι είμαστε στη σελίδα μας επιχειρήσεις.

πίσω στην αρχή