Treatwell
Ο απλός τρόπος για να κλείσεις ραντεβού ομορφιάς οπουδήποτε.
Download our free app.
Μαλλιά
Αποτρίχωση
Μασάζ
Νύχια
Πρόσωπο
Σώμα
Treatwell δωροκάρτα
Σύνδεση, παρακαλούμε περίμενε...
Έχεις συνδεθεί
Σύνδεση στον λογαριασμό σου

Όροι Συνεργασίας

Τελευταία ενημέρωση Απριλίου 2024
  1. ΒΑΣΙΚΑ.
    1. Σχετικά με εμάς. Γεια! Είμαστε η Treatwell! Σε αυτούς τους Όρους, θα αποκαλούμαστε “Treatwell”, “εμείς”, “εμάς” ή μας. Βρισκόμαστε σε πολλές διαφορετικές αγορές σε όλη την Ευρώπη. Με όποια από τις εταιρείες μας και αν συνεργάζεστε εξαρτάται από το πού βρίσκεται το κατάστημα ομορφιάς σας

      Στη Μεγάλη Βρετανία – Treatwell Limited: Fairfax House, 15 Fulwood Place, London, WC1V 6HU

      Στην Ιρλανδία – Treatwell IE, υποκατάστημα της Treatwell Limited: Fairfax House, 15 Fulwood Place, London, WC1V 6HU

      Στη Λιθουανία – Treatwell LT UAB: J. Basanavičiaus g. 15, 03108 Vilnius, Lithuania

      Στην Ισπανία – Treatwell Spain sl: Calle de Magallanes 3, Planta 10, 28015, Madrid, Spain

      Στην Ιταλία – Treatwell IT srl: Via Carlo Farini 41, 20159, Milano, Italy

      Στη Γαλλία – Treatwell FR SAS: 2 Rue Breguet, 75011, Paris, France

      Στην Ολλανδία και Βέλγιο – Treatwell BNL BV: Nieuwezijds Voorburgwal 120-126, 1012 SH Amsterdam, Netherlands

      Στη Γερμανία – Treatwell DACH GmbH: Greifswalder Str. 212, 10405 Berlin, Germany

      Στην Ελβετία – Treatwell DACH GmbH, Zweigniederlassung Zürich: Hagenholzstrasse 83b, 8050 Zürich, Switzerland

      Στην Αυστρία – Treatwell DACH GmbH, Zweigniederlassung Wien: Wiedner Hauptstraße 65, Geschäftslokal 1040 Wien, Austria

      Στην Πορτογαλία – Treatwell Sociedade Unipessoal, Lda: Avenida da Igreja nº 42, 8º andar, 1700-239 Lisboa, Portugal

      Στην Ελλάδα - Funkmartini Υπηρεσίες Online Κρατήσεων ΜΕΠΕ: Λεωφόρος Κηφισίας αρ. 269, Ελλάδα
    2. Σχετικά με εσάς. Είστε κομμωτήριο, spa, barber shop, ατομική επιχείρηση ή άλλος εγκεκριμένος χώρος ("Κατάστημα Ομορφιάς""). που συνάπτει αυτούς τους Όρους με την Treatwell για να χρησιμοποιήσει τις Υπηρεσίες μας. Εσείς (συμπεριλαμβανομένων των υπαλλήλων και των εργολάβων σας) θα αναφέρεστε ως Συνεργάτης, εσείς και σας στους παρόντες Όρους. Μαζί, εσείς και εμείς είμαστε τα μέρη.
    3. Σχετικά με τους πελάτες σας. Πελάτης σημαίνει οποιοδήποτε άτομο που κάνει κράτηση για τις υπηρεσίες σας μέσω οποιασδήποτε από τις μεθόδους κράτησης που περιγράφονται παρακάτω.
    4. Οι Όροι. Αυτοί οι Όροιαποτελούνται από τους Όρους Συνεργασίας Συνεργάτη, το Ειδικό Συμφωνητικό Συνεργάτη που έχουμε συμφωνήσει ξεχωριστά μαζί σας, καθορίζοντας τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών που έχετε αγοράσει (Συγκεκριμένη Συμφωνία Συνεργάτη) και άλλους όρους που ενσωματώνονται ρητά ή αναφέρονται σε αυτούς. Οι Όροι είναι οι όροι και οι προϋποθέσεις για την παροχή των Υπηρεσιών μας σε εσάς. Οποιεσδήποτε άλλες συμφωνίες ή συζητήσεις εκτός αυτών των Όρων αποκλείονται ρητά.
  2. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.
    1. Οι Υπηρεσίες μας. Προσφέρουμε μια σειρά από υπηρεσίες που έχουν σχεδιαστεί για να σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε την επιχείρησή σας και να τη διαφημίσετε στους πελάτες. Οι συγκεκριμένες Υπηρεσίες που συμφωνούμε να παρέχουμε θα ορίζονται στο Ειδικό Συμφωνητικό Συνεργάτη σας. Καθ' όλη τη διάρκεια της δέσμευσής μας, θα σας παρέχουμε τεχνική υποστήριξη μέσω email σε σχέση με τυχόν Υπηρεσίες που σας παρέχουμε.
    2. Επικοινωνία. Ενδέχεται να επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με Κρατήσεις ή οποιοδήποτε άλλο θέμα που σχετίζεται με τις Υπηρεσίες μας μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά της πλατφόρμας, email, τηλεφώνου, SMS ή Whatsapp, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που μας παρείχατε.
    3. Περιγραφές υπηρεσιών. Ενδέχεται να παρέχουμε δύο υπηρεσίες που θα αναφέρονται αναλυτικά στη σχετική Ειδική Συμφωνία Συνεργάτη σας:
      1. Λογισμικό διαχείρισης: Το λογισμικό διαχείρισης ημερολογίου για καταστήματα ομορφιάς παρέχει με μια μεγάλη γκάμα λειτουργιών που θα σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Αυτό το λογισμικό περιλαμβάνει ορισμένα εργαλεία (Point of Sale) τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ενισχύσετε την παρουσία της επιχείρησής σας. Αυτό το λογισμικό περιλαμβάνει τη χρήση των Treatwell APIs (API) που σημαίνει (i) οποιαδήποτε μορφή διεπαφής προγραμματισμού εφαρμογών προσβάσιμη ηλεκτρονικά που καθιστά διαθέσιμη η Treatwell και η οποία παρέχει πρόσβαση σε ένα σύστημα Treatwell, συμπεριλαμβανομένων όλων των σχετικών εργαλείων, στοιχείων και εκτελέσιμων στοιχείων σε αυτό, (ii) κάθε δείγμα κώδικα Treatwell που επιτρέπει αλληλεπιδράσεις με Σύστημα Treatwell και (iii) τεκμηρίωση που διαθέτει η Treatwell για να ενεργοποιήσετε την πρόσβασή σας στα Treatwell API. Καθώς βελτιώνουμε συνεχώς το Λογισμικό που σας παρέχουμε, διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε οποιεσδήποτε δυνατότητες Λογισμικού συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, των αλλαγών που οδηγούν σε μειωμένη πρόσβαση ή παύση του τρέχοντος Λογισμικού
      2. Marketplace: Η πλατφόρμα κρατήσεών μας στον ιστότοπό μας www.treatwell.gr και η εφαρμογή (με δυνατότητα λήψης από πελάτες) που διαφημίζει τις υπηρεσίες σας σε ένα ευρύ φάσμα πιθανών πελατών. Μέσα στο Marketplace προσφέρουμε επίσης:
        1. Σελίδα Συνεργάτη. Ένας προσαρμόσιμος ιστότοπος ο οποίος περιλαμβάνει τις υπηρεσίες σας που φιλοξενούνται είτε σε μια μοναδική διαδικτυακή διεύθυνση στο treatwell.gr είτε (αν συμφωνούμε) σε δική σας διαδικτυακή διεύθυνση.
        2. Widget. Ένα widget που μπορείτε να προσθέσετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τον ιστότοπο και τη σελίδα συνεργάτη που επιτρέπει στους πελάτες να κλείσουν ραντεβού. Προσφέρουμε:
          1. Προπληρωμένες κρατήσεις μέσω widget που επιτρέπουν στους πελάτες να κάνουν κρατήσεις και να πληρώνουν online ταυτόχρονα.
          2. Κρατήσεις μέσω widget για μεταγενέστερη πληρωμή που επιτρέπουν στους πελάτες να κάνουν κρατήσεις online στο κατάστημά σας χωρίς να πληρώσουν εκ των προτέρων.
        3. Τρίτοι πάροχοι. Πρόσβαση σε τεχνολογία τρίτων, όπως Reserve with Google, Google Maps ή Apple Maps όπου μπορεί να εμφανίζεται το κατάστημα ομορφιάς σας.
  3. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ.
    1. Άδεια. Όπου έχετε αγοράσει το Λογισμικό Διαχείρισης, σας παραχωρούμε μια προσωπική, μη αποκλειστική, μη μεταβιβάσιμη και πλήρως ανακλητή άδεια χρήσης του Λογισμικού μας, όπως ισχύει για εσάς.
    2. Πρόσβαση Διαχειριστή. Χρησιμοποιούμε τρίτους παρόχους, οι οποίοι μας διαθέτουν τεχνολογία για την εκτέλεση του λογισμικού διαχείρισης. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε πρόσβαση διαχειριστή σε όλα τα μέρη του Λογισμικού Διαχείρισης, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για εσάς, και ότι θα παρακολουθούμε τη χρήση του λογισμικού διαχείρισης από εσάς χρησιμοποιώντας εργαλεία τρίτων για να μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε πώς χρησιμοποιείται και πώς μπορεί να βελτιωθεί. Συμφωνείτε ότι δεν έχετε δικαίωμα σε δεδομένα παρακολούθησης και δεν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτά ή να εξαιρεθείτε από την παρακολούθηση.
  4. MARKETPLACE.
    1. Κρατήσεις. Οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση για τις υπηρεσίες σας (κάθε, Κράτηση)στο Marketplace μας μέσω του ιστότοπου ή της εφαρμογής, του ιστότοπου που έχουμε προσαρμόσει για εσάς (Σελίδα Συνεργάτη), μέσω των συνεργατών μας και άλλων καναλιών που χρησιμοποιούμε για τη διαφήμιση των υπηρεσιών σας (Κανάλια Διανομής) ή μέσω της πλατφόρμας κρατήσεων της Google. Οι πελάτες μπορούν επίσης να κάνουν κράτηση για τις υπηρεσίες σας μέσω των παρεχόμενων Widgets προπληρωμής ή να πληρώσουν αργότερα.
      1. Χρεώσεις κράτησης. Για κάθε τύπο κράτησης:
        1. Προμήθεια που είναι ένα ποσό που καταβάλλεται από εσάς σε εμάς για μια Νέα Κράτηση. Η καταβλητέα προμήθεια καθορίζεται στο Ειδικό Συμφωνητικό Συνεργάτη σας και μπορεί να τροποποιηθεί από εμάς κατά καιρούς. Εάν δεν έχετε επισημάνει μια "μη εμφάνιση" στο Λογισμικό Διαχείρισης μέχρι τα μεσάνυχτα της ημερομηνίας του ραντεβού, θα θεωρήσουμε μια κράτηση ως εκπληρωμένη και θα δικαιούμαστε προμήθεια και
        2. ένα Τέλος Επεξεργασίας (που σημαίνει τυχόν τέλη που χρεώνονται για την επεξεργασία πληρωμών με κάρτα). Οι χρεώσεις που ισχύουν καθορίζονται στο Ειδικό Συμφωνητικό Συνεργάτη σας.
      2. Νέες και Επαναλαμβανόμενες Κρατήσεις. Η Νέα Κράτηση είναι όταν ένας Πελάτης:
        1. δεν υπάρχει στη βάση δεδομένων πελατών σας στο Λογισμικό μας (Βάση Δεδομένων Πελατών) με το όνομα και επιπλέον μοναδικά αναγνωριστικά στοιχεία, όπως email ή αριθμό τηλεφώνου,
        2. προστέθηκε στη βάση δεδομένων πελατών σας πριν από περισσότερες από 365 ημέρες, αλλά δεν είχε κάνει κράτηση όπου παρείχατε με επιτυχία τις υπηρεσίες σας σε αυτούς (ένα “Επιτυχημένο Ραντεβού”) τις τελευταίες 365 ημέρες ή
        3. προστέθηκε στη Βάση Δεδομένων Πελατών σας λιγότερο από 365 ημέρες πριν, ως αποτέλεσμα ενός ραντεβού που δεν ήταν ή δεν έχει γίνει ακόμη Επιτυχές Ραντεβού.

          Όλες οι άλλες κρατήσεις λαμβάνονται υπόψη ως Επαναλαμβανόμενες Κρατήσεις και δεν θα υπόκεινται στην Προμήθεια.
        4. Διπλή Καταχώρηση Πελατών. Εάν ένας Πελάτης (που προσδιορίζεται από το μικρό του όνομα και είτε με το email ή τον αριθμό τηλεφώνου του) έχει καταχωρηθεί δύο φορές στη Βάση Δεδομένων Πελατών, το πιο πρόσφατο Επιτυχές Ραντεβού θα χρησιμοποιηθεί για να καθοριστεί εάν μια κράτηση είναι νέα κράτηση ή επαναλαμβανόμενη κράτηση.
        5. Ασυμφωνίες. Σε περίπτωση οποιασδήποτε διαφοράς μεταξύ της δικής μας και της Βάσης Δεδομένων Πελατών σας σχετικά με Νέες ή Επαναλαμβανόμενες Κρατήσεις, μπορείτε να παρέχετε ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία που να αποδεικνύουν επαρκώς ότι ο πελάτης ήταν Επαναλαμβανόμενος Πελάτης και θα αποφασίσουμε να μην εφαρμόσουμε προμήθεια κατά τη διακριτική μας ευχέρεια.
      3. Όροι κράτησης. Όταν ένας Πελάτης πραγματοποιεί μια κράτηση χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε μέθοδο (εκτός του Pay Later Widget), συμφωνείτε να συμμορφώνεστε με τους όρους που σχετίζονται με εσάς στους Όρους και Προϋποθέσεις κράτησης.
      4. Υποχρεώσεις κράτησης. Πρέπει να αποδεχτείτε όλες τις Κρατήσεις και μπορείτε να απορρίψετε μια Κράτηση μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, για τις οποίες πρέπει να μας ενημερώσετε εγγράφως.
      5. Ακυρώσεις.
        1. Επιστροφές χρημάτων. Εάν απαιτείται από το νόμο ή την πολιτική ακύρωσής σας να επιστρέψουμε τα χρήματα σε έναν Πελάτη ή εάν έχετε ενεργήσει αντίθετα με αυτούς τους Όρους, ενδέχεται να σας ζητήσουμε να μας επιστρέψετε το ποσό από αυτήν την επιστροφή χρημάτων και τυχόν εύλογα έξοδα που σχετίζονται με αυτή. Συμφωνείτε να κοινοποιήσετε την πολιτική ακύρωσης σε κάθε Πελάτη τη στιγμή της κράτησης. Εάν δεν το κάνετε, ενδέχεται να σας ζητήσουμε να μας αποζημιώσετε για τυχόν επιστροφή χρημάτων που οφείλετε στον Πελάτη.
        2. Όσον αφορά τις κρατήσεις στο Marketplace και τις προπληρωμένες κρατήσεις Widget, είστε υποχρεωμένοι να συμμορφώνεστε με την πολιτική ακύρωσης και τροποποίησης που ορίζεται στους Όρους και Προϋποθέσεις Κράτησής μας. Εμείς ή/και εσείς θα προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων για τις κρατήσεις στο Marketplace και τις προπληρωμένες κρατήσεις μέσω widget που ακυρώνονται (ή δεν μπορούν να προγραμματιστούν εκ νέου), υπό την προϋπόθεση ότι το σχετικό ραντεβού έχει προγραμματιστεί εκτός της κοινοποιημένης πολιτικής ακύρωσης.
    2. Κριτικές και βαθμολογίες
      1. Κατάταξη. Όταν ένας δυνητικός πελάτης αναζητά μια υπηρεσία στην Αγορά, θα βλέπει στα αποτελέσματα αναζήτησης μια λίστα με τους συνεργάτες μας. Η κατάταξη εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως, ενδεικτικά, η διαθεσιμότητά σας που δημοσιεύεται στον ιστότοπό μας, το πόσο πρόσφατα υπογράψατε μαζί μας, πόσα ραντεβού ακυρώνετε και τυχόν εκπτώσεις που παρέχετε, και πόσο πρόσφατες είναι οι κριτικές σας, καθώς και η ποσότητα και η ποιότητά τους. Αυτό γίνεται για να βοηθήσουμε τους πιθανούς Πελάτες να βρουν τις πιο κατάλληλες υπηρεσίες γι' αυτούς.
      2. Ταξινόμηση αποτελεσμάτων. Οι δυνητικοί πελάτες μπορούν επίσης να ταξινομήσουν τα αποτελέσματα αναζήτησής τους με βάση ορισμένα φίλτρα που είναι ορατά στο Marketplace μας.

        Κριτικές πελατών. Το Marketplace επιτρέπει στους πελάτες να αφήνουν κριτικές σχετικά με τις υπηρεσίες σας (Κριτικές Πελατών), στις οποίες μπορείτε να έχετε πρόσβαση ανά πάσα στιγμή. Δεν έχουμε ευθύνη προς εσας για οποιοδήποτε είδος απώλειας που σχετίζεται με μια κριτική πελατών και κατανοείτε ότι οι Κριτικές Πελατών ενδέχεται να περιέχουν αρνητικά σχόλια για εσάς και τις υπηρεσίες σας. Συμφωνείτε ότι δεν έχετε δικαιώματα στις Κριτικές και τις Απαντήσεις Πελατών και δεν δικαιούστε αντίγραφα κατά τον τερματισμό του Λογαριασμού σας.
      3. Απαντήσεις. Μπορείτε να απαντήσετε σε οποιεσδήποτε κριτικές πελατών αναφέροντας ρητά την εμπειρία τους μαζί σας, αλλά όλες οι απαντήσεις πρέπει να ακολουθούν τις κατευθυντήριες γραμμές κριτικών.
      4. Τροποποίηση Κριτικών. Ενδέχεται να ζητήσουμε να ελέγξουμε τις απαντήσεις σας πριν ή μετά τη δημοσίευσή τους. Οποιεσδήποτε αλλαγές κάνουμε σε μια απάντηση πρέπει να ενσωματωθούν στη δημοσιευμένη έκδοση και συμφωνείτε ότι μπορούμε να αφαιρέσουμε οποιεσδήποτε από τις απαντήσεις σας ανά πάσα στιγμή όπως κρίνουμε σωστό.
      5. Συκοφαντικές ή ανακριβείς κριτικές. Εάν πιστεύετε ότι μια κριτική πελάτη περιέχει δυσφημιστική γλώσσα για εσάς ή/και τις υπηρεσίες σας ή παραβιάζει τα δικαιώματα σας ή άλλου μέρους, μπορείτε να μας το αναφέρετε. Ενδέχεται να το διερευνήσουμε και να προβούμε σε οποιεσδήποτε ενέργειες πιστεύουμε ότι είναι κατάλληλες για την τροποποίηση ή την κατάργηση της Αξιολόγησης Πελάτη. Οι αποφάσεις που θα λάβουμε θα είναι οριστικές. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με πελάτες που αφήνουν Κριτικές Πελατών μόνο στην πλατφόρμα κριτικών και με κανένα άλλο μέσο επικοινωνίας.
  5. ΕΠΙΠΕΔΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.
    1. Αποποίηση Εγγύησης. Όλο το Λογισμικό που σας παρέχεται ως μέρος των Υπηρεσιών σας παρέχεται «ως έχει» και «ως διατίθεται» και δεν παρέχουμε καμία εγγύηση σχετικά με τα χαρακτηριστικά, τη λειτουργικότητα, την απόδοση ή την ακεραιότητά του. Επιπλέον, δεν παρέχουμε εγγυήσεις σχετικά με την ακρίβεια οποιωνδήποτε πληροφοριών ή αποτελεσμάτων που λαμβάνονται μέσω της χρήσης του Λογισμικού μας. Δεν εγγυόμαστε ότι το Λογισμικό μας θα είναι αδιάλειπτο και δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλειες που υποστείτε σε περίπτωση διακοπής. Είστε υπεύθυνοι για τη διασφάλιση ότι οι επιχειρηματικές σας δραστηριότητες μπορούν να συνεχιστούν εάν το Λογισμικό αστοχήσει προσωρινά. Για την αποφυγή αμφιβολιών σε περίπτωση που οι Υπηρεσίες δεν είναι διαθέσιμες, δεν θα δικαιούστε καμία επιστροφή των Τελών.
    2. Ανάγκη για Βελτιώσεις. Σε περίπτωση που οι Υπηρεσίες που παρέχονται σε εσάς είναι κάτω από τα αναμενόμενα πρότυπα λειτουργικότητας, απόδοσης ή ακεραιότητας, θα διερευνήσουμε και θα καταβάλουμε εμπορικά εύλογες προσπάθειες για να κάνουμε τις απαραίτητες βελτιώσεις.
  6. ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ

    Τέλη που καταβάλλονται από εσάς
    1. Τέλη και προμήθεια. Συμφωνείτε να πληρώσετε οποιαδήποτε από τις χρεώσεις και πληρωμές (Τέλη)καθορίζεται στη Ειδική Συμφωνία Συνεργάτη. Τα τέλη και οι προμήθειες που πλήρωσες δεν επιστρέφονται.
    2. Δωρεάν δοκιμές. Εάν σας προσφέρουμε μια δωρεάν δοκιμή, τα τέλη θα γίνουν άμεσα ληξιπρόθεσμα και καταβλητέα μετά το τέλος της δωρεάν δοκιμής σας και θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή τυχόν ισχυόντων Τελών Προμήθειας και Επεξεργασίας.
    3. Όροι τιμολόγησης και πληρωμής. Θα τιμολογήσουμε τα ισχύοντα τέλη, προμήθειες και τέλη επεξεργασίας με τη συχνότητα που καθορίζεται στο Ειδικό Συμφωνητικό Συνεργάτη σας. Συμφωνείτε να πληρώνετε όλα τα τιμολόγια χωρίς έκπτωση ή δικαιώματα συμψηφισμού σύμφωνα με τις ημερομηνίες πληρωμής που καθορίζονται στο Ειδικό Συμφωνητικό Συνεργάτη ή όπως σημειώνεται στο τιμολόγιο. Οποιεσδήποτε διαφορές πρέπει να μας κοινοποιούνται εγγράφως εντός 14 ημερών από την παραλαβή του τιμολογίου, διαφορετικά το τιμολόγιο θα θεωρείται αποδεκτό.
    4. Αποφυγή πληρωμών. Εάν έχουμε βάσιμες υποψίες ότι προσπαθήσατε να αποφύγετε την καταβολή οποιωνδήποτε οφειλόμενων ποσών (όπως για παράδειγμα με δόλιο τρόπο επισημαίνοντας μια πραγματοποιηθείσα Κράτηση ως "μη εμφάνιση" για να αποφύγετε την Προμήθεια ή προσπαθώντας να εγγραφείτε για πολλαπλές δωρεάν δοκιμές με εναλλακτικά στοιχεία), θα έχουμε το δικαίωμα να παρακρατήσουμε οποιεσδήποτε πληρωμές που σας οφείλονται.
    5. Καθυστερημένες πληρωμές. Ενδέχεται να χρεώνουμε ημερήσιους τόκους με επιτόκιο 4% πάνω από το βασικό επιτόκιο της Κεντρικής Τράπεζας του αντίστοιχου βασικού επιτοκίου της χώρας για τυχόν ληξιπρόθεσμα και αδιαμφισβήτητα ποσά από την ημερομηνία που το ποσό καθίσταται ληξιπρόθεσμο μέχρι την πλήρη εξόφλησή του. Ενδέχεται επίσης να σας χρεώσουμε τυχόν εύλογα έξοδα για την ανάκτηση ληξιπρόθεσμων πληρωμών. Εάν έχετε πολλούς χώρους που συνεργάζονται μαζί μας, ενδέχεται να αντισταθμίσουμε τυχόν πληρωμές που μας οφείλετε με τυχόν πληρωμές που σας οφείλουμε για αυτούς τους άλλους χώρους. Μπορούμε ανά πάσα στιγμή να μεταφέρουμε τον χώρο σας σε υπηρεσία μόνο με προπληρωμή σε περίπτωση που παραμείνουν απλήρωτα δύο ή περισσότερα τιμολόγια.
    6. Φόροι. Εάν υπάγεστε στο ΦΠΑ, είστε υπεύθυνοι για τη χρέωση του ΦΠΑ στη συνολική αξία της κράτησης και εάν σας ζητηθεί, να παρέχετε αποδείξεις ΦΠΑ στους Πελάτες. Χρεώνουμε ΦΠΑ μόνο στην προμήθεια. Είστε επίσης υπεύθυνοι για όλους τους άλλους φόρους που ισχύουν για την Προμήθεια, διεκπεραιώνοντας τυχόν αιτήματα από τις φορολογικές αρχές και καθορίζοντας τη φορολογική μεταχείριση της Προμήθειας. Κατόπιν αιτήματός μας, θα παράσχετε αντίγραφα των πιστοποιητικών πληρωμής φόρου ή/και των πιστοποιητικών φορολογικής απαλλαγής.
    7. Αλλαγές στα στοιχεία πληρωμής. Είστε υπεύθυνοι για τυχόν επιστροφές χρημάτων, αντιστροφές χρεώσεων, τραπεζικές χρεώσεις ή άλλα έξοδα διαχειριστή που προκύπτουν από την αδυναμία σας να μας ειδοποιήσετε για αλλαγές στα στοιχεία πληρωμής σας. Όπου είναι δυνατόν, μπορούμε να αφαιρέσουμε αυτά τα έξοδα ή τυχόν εκκρεμείς προμήθειες από οποιοδήποτε Υπόλοιπο Κλεισίματος (που ορίζεται παρακάτω).
    8. Αλλαγές στα τέλη. Ενδέχεται να αλλάζουμε τα τέλη, τις προμήθειες και τα τέλη επεξεργασίας κατά καιρούς και θα σας ειδοποιούμε 30 ημέρες νωρίτερα για τυχόν αλλαγές. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες μετά από αυτό το χρονικό πλαίσιο, αυτό θεωρείται αποδοχή των νέων χρεώσεων.

      Τέλη που καταβάλλονται από τους πελάτες
    9. Πληρωμές πελατών. Οι υπηρεσίες επεξεργασίας πληρωμών πελατών παρέχονται από τρίτο πάροχο πληρωμών. Οι υπηρεσίες επεξεργασίας πληρωμών για εσάς και τους πελάτες σας στην πλατφόρμα μας παρέχονται από τη Stripe και υπόκεινται στη Σύμβαση Stripe Connected Account, η οποία περιλαμβάνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών Stripe (συλλογικά, η «Συμφωνία Υπηρεσιών Stripe»). Συμφωνώντας με αυτούς τους όρους ή συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες μας, συμφωνείτε να δεσμεύεστε από τη Συμφωνία Υπηρεσιών Stripe, καθώς η ίδια ενδέχεται να τροποποιείται από την Stripe κατά καιρούς. Ως προϋπόθεση για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών επεξεργασίας πληρωμών μέσω της Stripe, συμφωνείτε να μας παρέχετε ακριβείς και πλήρεις πληροφορίες για εσάς και την επιχείρησή σας και μας εξουσιοδοτείτε να τις κοινοποιούμε και τις πληροφορίες συναλλαγών που σχετίζονται με τη χρήση των υπηρεσιών επεξεργασίας πληρωμών που παρέχονται από τη Stripe.
    10. Πληρωμή στο κατάστημα ομορφιάς. Όπου ο Πελάτης επιλέξει να πληρώσει στο Κατάστημα, θα αφαιρέσουμε την προμήθεια μας από τα τέλη που σας οφείλουμε. Εάν τα τέλη που σας οφείλουμε δεν επαρκούν για την κάλυψη των οφειλόμενων τελών της Προμήθειας, το ποσό που μας οφείλετε θα εμφανίζεται στο Τιμολόγιο σας.
    11. Δωροκάρτες. Δεν πρέπει να δέχεστε δωροκάρτες ως πληρωμή για Κρατήσεις και οι Πελάτες μπορούν να τις εξαργυρώσουν μόνο απευθείας στον ιστότοπο ή την εφαρμογή.
  7. ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΑΣ
    1. Οι γενικές σας υποχρεώσεις. Συμφωνείτε να:
      1. καταστήσετε την εμπορική ταυτότητα και τη διεύθυνση σας σαφώς ορατή στους Πελάτες για όλες τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν και πρέπει να διασφαλίσετε ότι διαθέτετε όλες τις άδειες, τις εξουσιοδοτήσεις, τα προσόντα και τις ασφάλειες που απαιτούνται για την παροχή των υπηρεσιών σας.
      2. να μην περιλαμβάνετε στοιχεία επικοινωνίας, άμεσες παραπομπές ή συνδέσμους προς τον δικό σας ιστότοπο, εφαρμογή ή οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα στη Σελίδα Συνεργάτη,
      3. να διασφαλίσετε ότι όλες οι πληροφορίες, τα νομιμοποιητικά έγγραφα, ο εξοπλισμός, το λογισμικό, οι φωτογραφίες, τα ονόματα τομέα (εάν χρειάζονται για τη φιλοξενία μιας Σελίδας Συνεργάτη), οι κατευθυντήριες γραμμές επωνυμίας, τα εμπορικά σήματα, οι λεπτομέρειες υπηρεσιών και οι τιμές (Περιεχόμενο Συνεργάτη) είναι ακριβή, σωστά, ηθικά και όχι παραπλανητικά,
      4. παρέχετε τις υπηρεσίες σας στο Marketplace στην καλύτερη διαθέσιμη τιμή που προσφέρετε στον δικό σας ιστότοπο. Εάν ένας Πελάτης βρει καλύτερη τιμή στον ιστότοπό σας, ενδέχεται να επιστρέψουμε τη διαφορά στον Πελάτη και να προσαρμόσουμε το ποσό που καταβάλλουμε σε εσάς ανάλογα. Ωστόσο, αυτό δεν σας εμποδίζει να προσφέρετε χαμηλότερες τιμές ή ειδικές προσφορές σε κλειστές ομάδες ατόμων (όπως μέλη του προγράμματος επιβράβευσης ή απευθείας στον χώρο σας)
      5. μην ζητήσετε από τους πελάτες να κάνουν κρατήσεις εκτός από το Treatwell Marketplace ή το Widget ή να ενθαρρύνετε έναν Πελάτη να ακυρώσει την κράτησή του και να κάνει μια νέα κράτηση απευθείας μαζί σας,
      6. προσθέστε όλες τις κρατήσεις στο ημερολόγιο που παρέχεται από την Treatwell ανεξάρτητα από τα μέσα που χρησιμοποίησε ο Πελάτης για να κάνει την κράτηση.
      7. μην χρησιμοποιείτε άλλο λογισμικό τρίτων για να επιτρέψετε στους Πελάτες να κάνουν Κρατήσεις και
      8. καταβάλετε κάθε εύλογη προσπάθεια για να αποτρέψετε οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση ή χρήση του λογισμικού μας, των Υπηρεσιών ή/και των νομιμοποιητικών εγγραφων και, σε περίπτωση οποιασδήποτε τέτοιας μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης ή χρήσης, να μας ειδοποιήσετε αμέσως.
      9. Είστε υπεύθυνοι για την τακτική δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων σας κατά τη χρήση του Λογισμικού μας και δεν θα φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλειες που προκύπτουν από την παράλειψη σας να το κάνετε. Παρά την τακτική δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων, δεν εγγυόμαστε ότι όλα τα δεδομένα που εισάγονται στο Λογισμικό θα αντιγραφούν πλήρως.
      10. Όταν χρησιμοποιείτε το Λογισμικό, δεν μπορείτε (ή να επιτρέψετε σε όσους ενεργούν για λογαριασμό σας να):
        1. Μεταβιβάσουν την άδεια API για χρήση από τρίτο μέρος. Κατά συνέπεια, δεν θα δημιουργήσετε έναν Πελάτη API που θα λειτουργεί ουσιαστικά το ίδιο με τα APIs και θα το προσφέρετε για χρήση από τρίτους.
        2. Εκτελέσετε μια ενέργεια με σκοπό να εισαγάγετε στα προϊόντα και τις υπηρεσίες Treatwell ιούς, ιούς τύπου worm, ελαττώματα, Trojan Horse, κακόβουλο λογισμικό ή οποιαδήποτε στοιχεία καταστροφικής φύσης.
        3. Δυσφημίσετε, κακοποιήσετε, παρενοχλήσετε, παρακολουθήσετε ή απειλήσετε άλλους.
        4. Παρεμβαίνετε ή να διακόπτετε τα APIs ή τους διακομιστές ή τα δίκτυα που παρέχουν τα APsI.
        5. Προωθείτε ή διευκολύνετε τον παράνομο διαδικτυακό τζόγο ή αποστέλλετε ενοχλητικά εμπορικά μηνύματα ή διαφημίσεις.
        6. Να επιχειρήσετε αντίστροφη μηχανική ή προσπάθεια εξαγωγής του πηγαίου κώδικα από οποιοδήποτε API ή οποιοδήποτε σχετικό λογισμικό, εκτός από την έκταση που αυτός ο περιορισμός απαγορεύεται ρητά από την ισχύουσα νομοθεσία.
        7. Χρησιμοποιήσετε τα APIs για οποιεσδήποτε δραστηριότητες όπου η χρήση ή η αποτυχία των API θα μπορούσε να οδηγήσει σε θάνατο, προσωπικό τραυματισμό ή περιβαλλοντική ζημιά (όπως η λειτουργία πυρηνικών εγκαταστάσεων, ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας ή τα συστήματα υποστήριξης ζωής).
        8. Καταργήσετε, αποκρύψετε ή τροποποιήστε οποιουσδήποτε όρους παροχής υπηρεσιών Treatwell ή τυχόν συνδέσμους ή ειδοποιήσεις αυτών των όρων.
        9. να συμμορφώνεται με τους όρους της Συμφωνίας Επεξεργασίας Δεδομένων , τηνοποία μπορείτε να βρείτε εδώ.
    2. Εξυπηρέτηση πελατών. Συμφωνείτε να:
      1. παρέχετε τις Υπηρεσίες σας στους Πελάτες με τα υψηλότερα πρότυπα του κλάδου που σχετίζονται με εσάς και να χειρίζεστε έγκαιρα όλα τα ερωτήματα και τα ζητήματα που σχετίζονται με τις υπηρεσίες και τις Κρατήσεις σας,
      2. μεταχειρίζεστε τους πελάτες σας δίκαια, ηθικά και υπεύθυνα και/ή παρέχοντας μια υπηρεσία που δεν δυσφημεί τον κλάδο της ομορφιάς και/ή την επωνυμία Treatwell.
      3. απαντήσετε σε κάθε Πελάτη αμέσως μόλις λάβετε το παράπονό του. Θα παραπέμψουμε τυχόν παράπονα πελατών που λαμβάνουμε απευθείας σε εσάς και
      4. θα καταβάλετε κάθε δυνατή προσπάθεια για να επιλύσετε όλα τα παράπονα των Πελατών το συντομότερο δυνατό και να μας ενημερώνετε έγκαιρα για την αλληλογραφία σας με τον Πελάτη και την κατάσταση της καταγγελίας κατόπιν αιτήματός μας.
    3. Περιορισμοί χρήσης. Όταν χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες, πρέπει να στέλνετε επικοινωνίες μόνο σε Πελάτες που έχουν παράσχει ρητή συγκατάθεση και οι επικοινωνίες να συμμορφώνονται με το GDPR. Συμφωνείτε ότι οι Πελάτες που έχουν παράσχει τέτοια συγκατάθεση έχουν επιλέξει να λαμβάνουν email για marketing τόσο από εσάς όσο και από εμάς.
    4. Οι εγγυήσεις σας. Δηλώνετε και εγγυάστε ότι:
      1. όλο το Περιεχόμενο Συνεργάτη που μας παρέχεται ή δημοσιεύεται στο Marketplace, στο Widget, στα κανάλια διανομής, στο Reserve with Google και στη σελίδα Συνεργάτη είναι ουσιαστικά ακριβές, δεν παραβιάζει δικαιώματα τρίτων και δεν είναι δυσφημιστικό, παράνομο, προσβλητικό, απειλητικό, πορνογραφικό ή κατώτερο των γενικών προτύπων ευπρέπειας,
      2. θα συμμορφώνεσαι με όλους τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς, όπως αυτοί ισχύουν και ενδέχεται να τεθούν σε ισχύ καθ' όλη τη διάρκεια της συνεργασίας μας μαζί σου, όπως η τοπική νομοθεσία της δικαιοδοσίας σου, οι διεθνείς υποχρεώσεις ή/και οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί (όπως, αλλά όχι αποκλειστικά, ο DAC 7). Επιπλέον, θα συμμορφώνεσαι με τους σχετικούς κανονισμούς για τη διαφήμιση κατά την εμπορική προώθηση, την πώληση και την παροχή των υπηρεσιών σου, μεταξύ άλλων διασφαλίζοντας ότι οι τιμές που φέρουν την ένδειξη «έκπτωση» είναι πραγματικές εκπτώσεις (δηλαδή, ήταν προηγουμένως υψηλότερες και είναι μειωμένες μόνο για σύντομο χρονικό διάστημα),
      3. κατά περίπτωση, είστε εγγεγραμμένοι σε όλες τις σχετικές φορολογικές αρχές,
      4. διαθέτετε όλες τις απαραίτητες άδειες, συναινέσεις, εξουσιοδοτήσεις, προσόντα και ασφάλιση για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και το προσωπικό σας (ιδιαίτερα σχετικά με τις υπηρεσίες σας) που θεωρούμε κατάλληλες και ασκούμε την τελική μας διακριτική ευχέρεια,
      5. θα διασφαλίσετε ότι ο οργανισμός σας διασφαλίζει ανεξάρτητα την ακρίβεια και τη διατήρηση οποιωνδήποτε και όλων των νομοθετικών απαιτήσεων και υποχρεώσεων πληροφοριών που απαιτούνται για την παροχή των υπηρεσιών σας.
      6. κάνατε εύλογες έρευνες για να διασφαλίσετε και καταλήξατε στο συμπέρασμα ότι ούτε εσείς ούτε οι πράκτορες, οι διευθυντές ή τα στελέχη σας έχετε καταδικαστεί για οποιοδήποτε αδίκημα που αφορά την ισχύουσα νομοθεσία για τη δουλεία, την καταναγκαστική εργασία ή την εμπορία ανθρώπων (Νόμοι κατά της δουλείας/Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων),
      7. έχετε και θα διατηρήσετε σε ισχύ για τον Όρο τις δικές σας πολιτικές και διαδικασίες για τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τις υποχρεώσεις σας βάσει αυτής της ενότητας και της νομοθεσίας κατά της δουλείας/ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
      8. θα αποφεύγετε ακόμη και την εμφάνιση σύγκρουσης συμφερόντων κατά την εργασία σας μαζί μας και θα αποκαλύπτετε αμέσως οποιεσδήποτε γνωστές οικογενειακές ή άλλες στενές προσωπικές σχέσεις με τους υπαλλήλους μας που επηρεάζουν τις δεσμεύσεις σας μαζί μας. Εάν εσείς ή οι προμηθευτές σας επεκτείνετε οποιεσδήποτε επιχειρηματικές προσφορές στους υπαλλήλους μας, θα το κάνετε σπάνια και οι προσφορές δεν πρέπει να έχουν μεγαλύτερη από μέτρια αξία. Θα αποτυπώνετε επίσης με ακρίβεια τις επιχειρηματικές σας συναλλαγές στα βιβλία και τα αρχεία σας. Δεν θα προσφέρετε ούτε θα δεχτείτε οποιαδήποτε μορφή δωροδοκίας, εμπορίας επιρροής, διαφθοράς, εκβιασμού ή υπεξαίρεσης. Δεν θα προβαίνετε σε παράνομες πληρωμές άμεσα ή έμμεσα και θα εφαρμόζετε διαδικασίες παρακολούθησης και επιβολής για να διασφαλίζετε τη συμμόρφωση με τους νόμους κατά της διαφθοράς, όπου είναι απαραίτητο.
  8. ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΑΣ
    1. Περιεχόμενο Συνεργάτη. Μπορεί να χρειαστούμε ορισμένα υλικά από εσάς, ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε σωστά τις Υπηρεσίες. Συμφωνείτε να μας παρέχετε αμέσως οποιοδήποτε Περιεχόμενο Συνεργάτη, κατόπιν αιτήματός μας.
    2. Περιεχόμενο Συνεργάτη που ανεβάζετε. Εάν ανεβάσετε οποιοδήποτε Περιεχόμενο Συνεργάτη στην πλατφόρμα, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι:
      1. έχετε πλήρη δικαιώματα (συμπεριλαμβανομένων και των πνευματικών δικαιωμάτων) και τις άδειες να τα προβάλλετε δημόσια επ' αόριστον για οποιονδήποτε σκοπό,
      2. χρησιμοποιείτε και δημοσιεύετε οποιοδήποτε Περιεχόμενο Συνεργάτη μόνο στο Marketplace, στη Σελίδα Συνεργάτη, στο Widget και στον δικό σας ιστότοπο και σελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης,
      3. δεν προωθούν τη βία/μίσος ούτε περιέχουν γυμνό ούτε οποιοδήποτε παράνομο περιεχόμενο, σεξουαλικά άσεμνο ή πιθανώς παρενοχλητικό, ανησυχητικό ή προσβλητικό.

        Αν υποψιαστούμε ή αν ισχυριστεί οποιοσδήποτε τρίτος ότι έχετε παραβιάσει αυτές τις απαιτήσεις, μπορούμε, κατά τη διακριτική μας ευχέρεια, να αφαιρέσουμε αμέσως το σχετικό Περιεχόμενο Συνεργάτη και να προβούμε σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια έχουμε στη διάθεσή μας βάσει των παρόντων Όρων.
    3. Άδεια χρήσης. Μας εκχωρείτε ένα μη αποκλειστικό, χωρίς δικαιώματα, αμετάκλητο και παγκόσμιο δικαίωμα και άδεια (ή δευτερεύουσα άδεια, εάν ισχύει) για:
      1. να χρησιμοποιείτε, να αναπαράγετε, να διανέμετε, να υποαδειοδοτείτε, να επικοινωνείτε και να διαθέτετε Περιεχόμενο Συνεργατών στην Αγορά, στις σελίδες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα Κανάλια Διανομής, στο Αποθεματικό με την Google ή σε οποιοδήποτε άλλο μέσο που χρησιμοποιεί η Treatwell και για οποιονδήποτε επιχειρηματικό σκοπό της Treatwell.
      2. να αλλάξουμε ή να αφαιρέσουμε οποιοδήποτε Περιεχόμενο Συνεργατών που δημοσιεύουμε στο Marketplace, το Widget, τα Κανάλια Διανομής, το Reserve with Google ή τη Σελίδα Συνεργατών για οποιονδήποτε λόγο και κατά τη διακριτική μας ευχέρεια, και
      3. χρήση υπηρεσιών βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης, διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ και άλλες υπηρεσίες που χρησιμοποιούν το εμπορικό σας όνομα ή οποιαδήποτε επωνυμία που χρησιμοποιείται σε σχέση με τις υπηρεσίες σας
      4. Η εν λόγω Άδεια θα παραμείνει σε ισχύ ακόμη και μετά τη λήξη της παρούσας Συμφωνίας.
    4. Google My Business. Μας εξουσιοδοτείτε να ορίσουμε και να διαχειριζόμαστε Περιεχόμενο Συνεργάτη στον λογαριασμό σας "Google My Business" για λογαριασμό σας. Ενημερώστε μας εάν επιθυμείτε να ανακτήσετε τον αποκλειστικό έλεγχο του λογαριασμού σας στο Google My Business. Η αντίστοιχη πολιτική προμήθειας που εφαρμόζεται στις κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω του Marketplace θα τεθεί σε ισχύ από τον Απρίλιο του 2024. Οι τιμές που αναφέρονται εδώ για κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω του 'Κράτηση μέσω Google' θα έχουν προτεραιότητα έναντι των ατομικών συμφωνιών που συνάπτονται μεταξύ εσάς και της Treatwell.
    5. Κοινή χρήση Περιεχομένου Συνεργάτη. Ενδέχεται να παρέχουμε ή να εκχωρούμε περαιτέρω άδεια για Περιεχόμενο Συνεργάτη στα κανάλια διανομής και στο Reserve with Google, ωστόσο δεν φέρουμε ευθύνη απέναντί σας για τις πράξεις ή τις παραλείψεις τους που σχετίζονται με το Περιεχόμενο Συνεργάτη σας. Συμφωνείτε ότι οι μόνες σας διορθωτικές λύσεις για τυχόν ζητήματα που σχετίζονται με τη χρήση του Περιεχομένου Συνεργατών από τα κανάλια διανομής ή/και το Reserve with Google είναι:
      1. να μας ζητήσετε μας να αφαιρέσουμε Περιεχόμενο Συνεργάτη από το σχετικό Κανάλι Διανομής ή/και το Reserve with Google (κάτι που μπορούμε να επιλέξουμε να κάνουμε αλλά δεν είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε) ή
      2. να τερματίσετε αυτούς τους Όρους σύμφωνα με τη διαδικασία τερματισμού για λόγους ευκολίας που περιγράφεται παρακάτω.
  9. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ.
    1. Η IP μας. Με την επιφύλαξη τυχόν υποχρεώσεών σας βάσει της παρούσας συμφωνίας, θα έχουμε όλα τα δικαιώματα στο Λογισμικό Διαχείρισης, το Marketplace, τη Σελίδα Συνεργατών και το περιεχόμενό της (συμπεριλαμβανομένων των Κριτικών Πελατών) και όλα τα άλλα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας που μας ανήκουν ή μας έχουν παραχωρηθεί με άδεια χρήσης ανά πάσα στιγμή. Τίποτα στους παρόντες Όρους δεν σας παρέχει οποιαδήποτε δικαιώματα σε αυτή την πνευματική ιδιοκτησία, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά:
      1. αδειοδότηση, πώληση, ενοικίαση, μεταβίβαση, εκχώρηση, κοινοποίηση, εμπορική εκμετάλλευση ή με άλλο τρόπο διάθεση των Υπηρεσιών σε οποιοδήποτε τρίτο μέρος, ή
      2. να προσπαθήσετε να αντιγράψετε, τροποποιήσετε, αντιγράψετε, αναδημοσιεύσετε, μεταδώσετε ή διανείμετε όλες ή οποιοδήποτε τμήμα των Υπηρεσιών μας (κατά περίπτωση) με οποιαδήποτε μορφή ή μέσο ή με οποιοδήποτε μέσο, ή
      3. να προσπαθήσετε να ανακτήσετε ή να αποσυναρμολογήσετε όλες ή οποιοδήποτε μέρος των Υπηρεσιών μας, ή
      4. προσπελάσετε σε όλες ή σε οποιοδήποτε μέρος των Υπηρεσιών για να δημιουργήσετε ένα λογισμικό ή υπηρεσία που ανταγωνίζεται τις Υπηρεσίες μας
    2. Powered by Treatwell. Συμφωνείτε ότι το Widget και η Σελίδα Συνεργάτη είναι "Powered by Treatwell” και θα περιέχουν την επωνυμία μας (συμπεριλαμβανομένων λογότυπων, εμπορικών σημάτων και εικόνων και συνδέσμων).
    3. Ενημέρωση Ιστότοπου/Εφαρμογής. Μπορούμε, κατά τη διακριτική μας ευχέρεια, να τροποποιήσουμε τη μορφή, το περιεχόμενο και το στυλ των περιγραφών, των φωτογραφιών και των μενού των σελίδων του χώρου, για να βελτιώσουμε τον Ιστότοπο και το περιεχόμενό του (συμπεριλαμβανομένου του Περιεχομένου Συνεργάτη)
  10. ΔΙΑΡΚΕΙΑ, ΛΗΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΛΗ.
    1. Όρος. Αυτοί οι Όροι ξεκινούν την ημερομηνία υπογραφής της Ειδικής Συμφωνίας Συνεργάτη και θα συνεχιστούν έως ότου τερματιστεί όπως επιτρέπεται από τους παρόντες Όρους (Όροι).
    2. Τερματισμός για λόγους ευκολίας. Οποιοδήποτε Μέρος μπορεί να καταγγείλει αυτούς τους Όρους ανά πάσα στιγμή και για οποιονδήποτε λόγο, παρέχοντας στο άλλο μέρος γραπτή ειδοποίηση τουλάχιστον 30 ημερών. Μπορείτε να δώσετε ειδοποίηση για τον τερματισμό επικοινωνώντας μαζί μας μέσω των στοιχείων που αναφέρονται στον ιστότοπό μας.
    3. Καταγγελία για σπουδαίο λόγο. Μπορούμε να τερματίσουμε αυτούς τους Όρους αμέσως παρέχοντας γραπτή ειδοποίηση στον άλλον εάν εσείς:
      1. παραβιάζετε ουσιωδώς οποιοδήποτε μέρος των παρόντων Όρων που δεν είναι ικανό να διορθωθεί ή δεν μπορεί να αποκατασταθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, ή
      2. παραβιάζετε επίμονα οποιοδήποτε μέρος αυτών των Όρων, ή
      3. παραλείπετε να πληρώσει πλήρως τυχόν λογαριασμούς που παρέχονται από εμάς, ή
      4. διαπράττετε μια πράξη ή μια σειρά πράξεων που δυσφημούν τον κλάδο ομορφιάς και/ή την επωνυμία Treatwell, ή
      5. διαπράττετε μια πράξη που είναι παράνομη και/ή αντίθετη με οποιαδήποτε κανονιστική καθοδήγηση ή πλαίσιο, χρησιμοποιήσει το λογισμικό ή το API μας με παράνομο τρόπο, ή
      6. διαπράττετε μια πράξη ή μια σειρά πράξεων που πραγματικά ή δυνητικά μπορεί να βλάψει τη σωματική ή ψυχική ευεξία όσων βρίσκονται υπό τη φροντίδα και την εποπτεία σας, συμπεριλαμβανομένων των Πελατών, των Υπαλλήλων σας ή των Υπαλλήλων μας, μια τέτοια συμπεριφορά περιλαμβάνει, αλλά δεν περιορίζεται σε γλώσσα και συμπεριφορά ακατάλληλη, υβριστική, προσβλητική ή μεροληπτική, ή
      7. οι πράξεις σας παραβιάζουν την πνευματική μας ιδιοκτησία ή τα δικαιώματα τρίτων ή επηρεάζουν την ασφάλεια των Υπηρεσιών ή των δεδομένων μας,
      8. σταματήσετε (ή απειλείτε να σταματήσετε) να συνεχίσετε τις δραστηριότητές σας, ή
      9. υποπέσετε σε αφερεγγυότητα, πτώχευση, εκκαθάριση ή άλλο παρόμοιο γεγονός.
    4. Αναστολή. Μπορούμε να αναστείλουμε αμέσως ή να παγώσουμε προσωρινά την πρόσβασή σας σε οποιαδήποτε ή όλες τις Υπηρεσίες ανά πάσα στιγμή κατά τη διακριτική μας ευχέρεια εάν έχετε (ή εαν υποπτευόμαστε ότι έχετε):
      1. προσπαθήσει να αποφύγετε ή παραλείψετε να πληρώσετε τα Τέλη ή την Προμήθεια εγκαίρως,
      2. παραλείψει να αποδεχτείτε μια κράτηση ή ενθαρρύνετε έναν Πελάτη να ακυρώσει την κράτησή του και να κάνει μια νέα κράτηση απευθείας μαζί σας,
      3. δεν παρείχατε τις υπηρεσίες σας σύμφωνα με τις υποχρεώσεις σας βάσει των παρόντων Όρων,
      4. διαφημίσατε ψευδώς τις υπηρεσίες σας,
      5. παραβιάσατε τις υποχρεώσεις σας σχετικά με τις Κριτικές Πελατών,
      6. παραβίασατε τις υποχρεώσεις σας για την προστασία των δεδομένων,
      7. αλληλεπιδράσατε με τους Πελάτες ή τους υπαλλήλους μας (προσωπικά ή διαδικτυακά) με τρόπο που πιστεύουμε ότι είναι ακατάλληλος,
      8. εμπλακεί σε οποιαδήποτε παράνομη ή ανήθικη συμπεριφορά ή οποιαδήποτε άλλη συμπεριφορά που φέρνει εμάς ή τους συνεργάτες μας σε δημόσια ανυποληψία,
      9. χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε άλλο λογισμικό τρίτων για τη διευκόλυνση των κρατήσεων.
      10. αν έχετε ανεβάσει Περιεχόμενο Συνεργατών που είναι ανακριβές ή για το οποίο δεν έχετε λάβει τις σχετικές άδειες ή αν οποιοδήποτε από το Περιεχόμενο Συνεργατών σας, το περιεχόμενο συναλλαγών ή οποιαδήποτε άλλη σχετική πράξη παραβιάζει ή φέρεται από οποιονδήποτε τρίτο ότι παραβιάζει δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων ή παραβιάζει με οποιονδήποτε άλλο τρόπο οποιαδήποτε από τις εγγυήσεις στις παραγράφους 8.2 (a) έως 8.2 (c)
      11. μεταφορτώσατε Περιεχόμενο Συνεργάτη που είναι ανακριβές ή για το οποίο δεν αποκτήσατε σχετικές άδειες ή εάν κάποιο από το Περιεχόμενο Συνεργάτη σας, το περιεχόμενο συναλλαγών σας ή άλλες σχετικές πράξεις παραβιάζουν ή φέρεται ότι παραβιάζουν δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων.
        <brΔεν φέρουμε ευθύνη απέναντί σας για τυχόν απώλειες που υποστείτε κατά τη διάρκεια του χρόνου που δεν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στις Υπηρεσίες λόγω των παραπάνω. Εάν διαπιστωθεί ότι έχετε διαπράξει κάποιο από τα παραπάνω, αυτό θα θεωρηθεί ως ουσιώδης παραβίαση αυτών των Όρων.

    5. Υπόλοιπα μετά τον τερματισμό. Εάν το υπόλοιπό σας κατά τον τερματισμό (Τελικό Υπόλοιπο”) είναι:
      1. αρνητικό, θα σας μεταφέρουμε το Υπόλοιπο Κλεισίματος εντός 3 έως 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία του τιμολογίου,
      2. θετικά, μας εξουσιοδοτείτε να στείλουμε οδηγίες εκ μέρους σας στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που σχετίζεται με τα στοιχεία πληρωμής σας (όπως αυτά έχουν εισαχθεί στο Λογισμικό Σαλόνι), για να λάβουμε τις υπόλοιπες πληρωμές που μας οφείλονται. Εάν αυτό αποτύχει, συμφωνείτε να μας μεταφέρετε το τελικό υπόλοιπο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ανησυχίες σχετικά με ένα τιμολόγιο ή την ικανότητά σας να μεταφέρετε το Υπόλοιπο Κλεισίματος εντός του απαιτούμενου χρονικού πλαισίου, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας, ή
      3. 0, το τιμολόγιο θα αναφέρει ότι το Υπόλοιπο Κλεισίματος έχει διακανονιστεί.
    6. Επιστροφή δεδομένων. Αμέσως μετά τον τερματισμό, δεν θα έχετε πλέον πρόσβαση στις Υπηρεσίες. Μπορείτε να κάνετε λήψη οποιωνδήποτε δεδομένων ή πληροφοριών στις Υπηρεσίες εκ των προτέρων (εκτός από τις Κριτικές Πελατών). Εάν δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας και, όπου είναι εύλογα δυνατό, θα κανονίσουν να κρυπτογραφηθεί και να σας σταλεί μέσω email.
    7. Μόνιμες ρήτρες. LΟι ακόλουθες ενότητες θα παραμείνουν σε ισχύ μετά τον τερματισμό αυτών των Όρων: Εγγυήσεις, Προσωπικά Δεδομένα, Εμπιστευτικότητα, Αποζημιώσεις και Ευθύνη.
  11. ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ.
    1. Ενεργώντας ως αντιπρόσωπός σας. Μας ορίζετε ως αντιπρόσωπό σας για να ολοκληρώνουμε Κρατήσεις με Πελάτες και να συλλέγουμε και να διεκπεραιώνουμε πληρωμές για λογαριασμό σας. Παραμένετε πλήρως υπεύθυνοι και υπόλογοι έναντι των Πελατών για την παροχή των υπηρεσιών σας.
    2. Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τυχόν αποτυχία εκπλήρωσης των προσδοκιών ενός Πελάτη σχετικά με τις υπηρεσίες σας (εκτός εάν το ζήτημα προκύψει άμεσα ως αποτέλεσμα της αμέλειάς μας),
    3. Γενικοί Περιορισμοί ευθύνης. Η συνολική ευθύνη κάθε μέρους σύμφωνα με τους παρόντες Όρους δεν θα υπερβαίνει τα συνολικά τέλη που καταβλήθηκαν ή πρέπει να καταβληθούν σε εμάς τους 12 μήνες πριν από την ημερομηνία κατά την οποία προέκυψε η αξίωση.
    4. Καμία έμμεση απώλεια. Δεν φέρουμε ευθύνη για οποιαδήποτε έμμεση ή επακόλουθη απώλεια ή ζημία, συμπεριλαμβανομένης της απώλειας εσόδων ή κερδών, απώλεια συμβολαίων, απώλεια υπεραξίας, απώλεια δεδομένων ή άλλες άυλες ζημίες, οι οποίες προκύπτουν από:
      1. χρήση (ή αδυναμία χρήσης) των Υπηρεσιών,
      2. μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση ή αλλαγές στα δεδομένα σας, 11.4.3 τυχόν ενέργειες τρίτων στις Υπηρεσίες ή
      3. κάθε άλλο θέμα που σχετίζεται με τις Υπηρεσίες.
    5. Χωρίς παράνομες εξαιρέσεις. Τίποτα σε αυτούς τους Όρους δεν αποκλείει την ευθύνη οποιουδήποτε μέρους για απάτη, θάνατο, σωματική βλάβη που προκλήθηκε από αμέλεια ή οτιδήποτε άλλο δεν μπορεί να αποκλειστεί από το νόμο.
    6. Αποζημίωση. Αποζημιώνετε, υπερασπίζεστε και απαλάσσετε εμάς και τις θυγατρικές μας, στελέχη, διευθυντές και υπαλλήλους μας έναντι όλων των απωλειών, ζημιών, δαπανών και άλλων υποχρεώσεων (συμπεριλαμβανομένων έμμεσων και επακόλουθων ζημιών) που προκύπτουν από ή συνδέονται με:
      1. παραβίαση εκ μέρους σας αυτών των Όρων,
      2. οποιαδήποτε αξίωση τρίτου σχετικά με τις υπηρεσίες σας, συμπεριλαμβανομένης ενδεικτικά της παραβίασης πνευματικής ιδιοκτησίας και
      3. τυχόν πράξεις ή παραλείψεις που έγιναν από εσάς ή τρίτο μέρος που ενεργεί για λογαριασμό σας.
  12. ΔΙΑΦΟΡΑ
    1. Εμπιστευτικότητα. Και τα δύο μέρη συμφωνούν να διατηρούν εμπιστευτικές τις πληροφορίες του άλλου, να τις προστατεύουν στο ίδιο επίπεδο με τις δικές τους εμπιστευτικές πληροφορίες και να μην τις κοινοποιούν σε κανένα τρίτο μέρος, παρά μόνο με τη συγκατάθεση του άλλου μέρους ή όπου απαιτείται από νόμο ή κανονισμό. Ο κωδικός πρόσβασης που λάβατε στην αρχή της δέσμευσής μας πρέπει να διατηρείται εμπιστευτικός και ασφαλής και δεν πρέπει να κοινοποιείται σε κανένα τρίτο μέρος. Συμφωνείτε να μας ειδοποιήσετε αμέσως εάν υποψιάζεστε οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη αποκάλυψη ή χρήση των διαπιστευτήριών σας.
    2. Έλεγχοι. Ενδέχεται να διεξαγάγουμε έλεγχο για να διασφαλίσουμε ότι συμμορφώνεστε με αυτούς τους Όρους, τους οποίους θα διενεργήσουμε με δικά μας έξοδα, κατά τις συνήθεις ώρες εργασίας και αφού σας παρέχουμε εύλογη ειδοποίηση (εκτός από περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης ή όπου εύλογα υποψιαζόμαστε ότι παραβιάσατε αυτούς τους Όρους). Συμφωνείτε να συνεργαστείτε μαζί μας και, εάν ο έλεγχος αποκαλύψει ότι παραβιάσατε τις υποχρεώσεις σας βάσει των παρόντων Όρων, μας αποζημιώνετε για όλα τα έξοδα που σχετίζονται με τον έλεγχο.
    3. Παράπονα. Αν έχετε οποιεσδήποτε ανησυχίες κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας μαζί σας, δείτε πώς να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη συνομιλίας μας εδώ και πείτε μας για το παράπονό σας. Θα προσπαθήσουμε να επιλύσουμε το πρόβλημα γρήγορα. Θα διερευνήσουμε όλα τα παράπονα σε σχέση με τις παρεχόμενες Υπηρεσίες χρησιμοποιώντας τους εσωτερικούς μας πόρους και όπου κατά τη διακριτική μας ευχέρεια ισχύουν, εξωτερικούς πόρους. Η λύση που προσφέρουμε θα είναι οριστική.
    4. Ειδοποιήσεις. Οποιαδήποτε ειδοποίηση δίνεται σύμφωνα με τους παρόντες Όρους θα γίνεται γραπτώς και θα αποστέλλεται μέσω email ή προπληρωμένης αποστολής στις διευθύνσεις που καθορίζονται στους παρόντες Όρους. Οι ειδοποιήσεις θα θεωρηθούν επιτυχείς:
      1. 24 ώρες μετά την αποστολή μέσω email και
      2. 48 ώρες μετά την αποστολή ταχυδρομικώς.
    5. Τρίτοι. Εκτός εάν δηλώνεται ρητά διαφορετικά, αυτοί οι Όροι δεν δημιουργούν δικαιώματα ούτε επιτρέπουν σε τρίτο να επιβάλει οποιονδήποτε από τους όρους του.
    6. Δικαίωμα τροποποίησης. Έχουμε το δικαίωμα να τροποποιούμε τους παρόντες Όρους ώστε να αντικατοπτρίζουν τις αλλαγές που πραγματοποιούνται από εμάς. Οι παρόντες Όροι καθώς και οι Όροι και Προϋποθέσεις Κράτησης και η Πολιτική Απορρήτου και Cookies μας είναι πάντα διαθέσιμα στον ιστότοπό μας, επομένως παρακαλούμε να τα ελέγχετε τακτικά. Ενδέχεται να τροποποιούμε τους παρόντες Όρους από καιρό σε καιρό και θα σας ενημερώνουμε για τέτοιες αλλαγές στο μέλλον μέσω email.
    7. Ανεξάρτητοι εργολάβοι. Τίποτα σε αυτούς τους Όρους δεν αποσκοπεί στη δημιουργία εταιρικής σχέσης, κοινοπραξίας ή άλλου παρόμοιου τύπου νομικής σχέσης μεταξύ των μερών.
    8. Ανάθεση εργασίας Κανένα μέρος δεν μπορεί να εκχωρήσει, να αναθέσει σε υπεργολαβία ή να μεταβιβάσει δικαιώματα και υποχρεώσεις βάσει των παρόντων Όρων χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του άλλου μέρους.
    9. Αλλαγή ιδιοκτησίας. Εάν υπάρξει αλλαγή ιδιοκτησίας του οργανισμού σας ή αλλαγή ανώτερης διοίκησης:
      1. πρέπει να ενημερώσετε αμέσως τον νέο σας ιδιοκτήτη ή διαχειριστή για την ύπαρξη αυτών των Όρων,
      2. πρέπει να μας ενημερώσετε εγκαίρως για αυτήν την αλλαγή και να μας δώσετε μια εύλογη περίοδο για να εγκρίνουμε τον νέο ιδιοκτήτη/διαχείριση και εάν δεν εγκρίνουμε τον νέο ιδιοκτήτη/διαχείριση, μπορούμε να καταγγείλουμε αυτούς τους Όρους κατά τη διακριτική μας ευχέρεια χωρίς κυρώσεις ή επιστροφή χρημάτων. Μπορούμε να λάβουμε υπόψη οποιεσδήποτε περιστάσεις ή στοιχεία για να ασκήσουμε τη διακριτική μας ευχέρεια,
      3. εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά από εσάς, ο νέος ιδιοκτήτης/διαχείριση θα έχει την ευθύνη για όλες τις υποχρεώσεις σας βάσει των παρόντων Όρων και
      4. στην απίθανη περίπτωση οποιωνδήποτε διαφωνιών μεταξύ εσάς και του νέου ιδιοκτήτη/διαχείρισής σας, αυτές θα διευθετηθούν μεταξύ σας χωρίς τη δική μας ανάμειξη ή βοήθεια επίλυσης διαφορών.
      5. πρέπει να διασφαλίσετε ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν έχει πλέον πρόσβαση στο Λογισμικό μετά την έγκριση της μεταφοράς από εμάς.
    10. Διαχωρισιμότητα. Εάν οποιοσδήποτε όρος εκ των παρόντων Όρων κριθεί άκυρος, παράνομος ή ανεφάρμοστος από αρμόδιο δικαστήριο, οι υπόλοιποι Όροι θα παραμείνουν σε πλήρη ισχύ και αποτελεσματικότητα.
    11. Ολόκληρη η συμφωνία. Οι παρόντες Όροι, σε συνδυασμό με τη σχετική σας Ειδική Συμφωνία Συνεργάτη, τους Όρους και Προϋποθέσεις Κράτησης και την Πολιτική Απορρήτου και Cookies υπερισχύουν όλων των προηγούμενων εκδόσεων αυτών των εγγράφων και αποτελούν ολόκληρη τη συμφωνία.
    12. Ισχύον δίκαιο και δικαιοδοσία. Οι παρόντες Όροι διέπονται και θα ερμηνεύονται σύμφωνα με τους νόμους όπου εδρεύει η σχετική εταιρεία μας και τυχόν διαφορές που θα προκύψουν από αυτές θα επιλύονται στην αποκλειστική αρμοδιότητα των δικαστηρίων της χώρας αυτής.