Treatwell
Ο απλός τρόπος για να κλείσεις ραντεβού ομορφιάς οπουδήποτε.
Download our free app.
Μαλλιά
Αποτρίχωση
Μασάζ
Νύχια
Πρόσωπο
Σώμα
Treatwell δωροκάρτα
Σύνδεση, παρακαλούμε περίμενε...
Έχεις συνδεθεί
Σύνδεση στον λογαριασμό σου

Όροι και Προϋποθέσεις Κράτησης

Τελευταία ενημέρωση Φεβρουάριος 2023

Αυτή είναι μια περίληψη των βασικών Όρων και Προϋποθέσεων Κράτησης. Δεν θα πρέπει να υποκαθιστά την ανάγνωση της πλήρους έκδοσης που ακολουθεί.

  • Οι Υπηρεσίες που μπορείτε να αγοράσετε ή να κάνετε κράτηση μέσω της Treatwell πωλούνται από τους Συνεργάτες μας και όχι από εμάς. Είμαστε υπεύθυνοι μόνο για τη διευθέτηση και την ολοκλήρωση της κράτησής σας.
  • Εάν πληρώσετε για Υπηρεσίες από τους Συνεργάτες μας μέσω της ιστοσελίδας www.treatwell.gr (εφεξής η «Ιστοσελίδα»), της Εφαρμογής ή του Widget μας, ενδέχεται να συλλέξουμε και να λάβουμε την πληρωμή σας για λογαριασμό του αντίστοιχου Συνεργάτη. Στην περίπτωση αυτή, η επιτυχής λήψη της πληρωμής σας από εμάς θα καλύψει την οφειλή σας προς τον Συνεργάτη για τις Υπηρεσίες.
  • Η σύμβαση για τις Υπηρεσίες συνάπτεται απευθείας μεταξύ υμών και του αντίστοιχου Συνεργάτη. Δεν ευθυνόμαστε για τις Υπηρεσίες που λαμβάνετε από τους Συνεργάτες μας. Ωστόσο, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εάν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα ή εάν οι Υπηρεσίες που λαμβάνετε σε ένα κατάστημα δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες σας και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να σας βοηθήσουμε.
  • Πριν κάνετε κράτηση, ελέγξτε προσεκτικά όλες τις λεπτομέρειες και τυχόν περιορισμούς που αφορούν μια Υπηρεσία.
  • Βεβαιωθείτε, καθώς είναι αποκλειστική δική σας ευθύνη, πως ό,τι τυχόν ιατρικές ή άλλες πληροφορίες για αλλεργίες/υγεία έχουν γνωστοποιηθεί στους Συνεργάτες πριν από το ραντεβού ή τη διαμονή σας. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για ζημία που θα υποστεί Πελάτης κατά τη διάρκεια ή μετά την παροχή υπηρεσιών από έναν Συνεργάτη.
  • Η Treatwell διατηρεί το δικαίωμα να απενεργοποιήσει το λογαριασμό Treatwell ενός Πελάτη σε περίπτωση παραβίασης των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων Κράτησης ή/και όταν ο Πελάτης ενεργεί με τρόπο ακατάλληλο, καταχρηστικό ή άλλως απαράδεκτο προς την Oμάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας ή προς τους υπαλλήλους ενός Συνεργάτη, είτε επικοινωνώντας μέσω τηλεφώνου ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε αυτοπροσώπως στο χώρο του Συνεργάτη.
  • Εάν θέλετε να επαναπρογραμματίσετε ή να ακυρώσετε μια προγραμματισμένη κράτηση (εξαιρουμένων των κρατήσεων spa) (και υπό την προϋπόθεση ότι ο επαναπρογραμματισμός ή η ακύρωση (ανάλογα με την περίπτωση) δεν απαγορεύεται από τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κράτησης), αυτό μπορεί να ζητηθεί και να ολοκληρωθεί είτε:
    • χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό σας στην Treatwell μέσω της Ιστοσελίδας ή της Εφαρμογής (εάν υπάρχει),
    • ακολουθώντας τον σύνδεσμο στο email επιβεβαίωσης παραγγελίας σας
    • απευθείας με τον Συνεργάτη- ή
    • επικοινωνώντας με την Ομάδα Εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω αυτής της διαδικτυακής φόρμας
  • Εάν θέλετε να ακυρώσετε μια παραγγελία για ένα eVoucher (και υπό την προϋπόθεση ότι η ακύρωση δεν απαγορεύεται από τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κράτησης), πρέπει να επικοινωνήσετε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της διαδικτυακής φόρμας εδώ.
  • Εάν επιτρέπεται από τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κράτησης, οι ακυρώσεις των Δωροκαρτών Treatwell, πρέπει να πραγματοποιούνται επικοινωνώντας με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω αυτής της διαδικτυακής φόρμας.
  • Οι κανόνες σχετικά με την ακύρωση διαφέρουν ανάλογα με το αν έχετε πραγματοποιήσει μια κράτηση για συγκεκριμένη ημερομηνία (συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων Widget), μια κράτηση Spa, ένα eVoucher ή μια Δωροκάρτα Treatwell.
    • Μπορείτε να ακυρώσετε μια Δωροκάρτα Treatwell ή ένα eVoucher εντός 14 ημερών από την παραλαβή της Επιβεβαίωσης Παραγγελίας σας - και μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων, εκτός εάν την έχετε ήδη χρησιμοποιήσει για να κλείσετε ένα ραντεβού ή μια διαμονή ή την έχετε εξαργυρώσει έναντι άλλης αγοράς.
    • Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε ένα eVoucher μετά από το πέρας 14 ημερών κατόπιν της παραλαβής της Επιβεβαίωσης Παραγγελίας σας (αλλά πριν από τη λήξη του), μπορούμε να σας προσφέρουμε πιστωτικό κουπόνι για το ποσό που καταβάλατε, εκτός εάν έχετε ήδη κάνει κράτηση για ραντεβού ή διαμονή ή το έχετε εξαργυρώσει έναντι άλλης αγοράς.
    • Μπορείτε να ακυρώσετε μια προγραμματισμένη κράτηση (εκτός από τις Κρατήσεις Spa), εφόσον το ραντεβού δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί τις επόμενες 24, 48 ή 72 ώρες, όπως oρίζεται από τον Συνεργάτη. Σε αυτές τις περιπτώσεις μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Εάν, ωστόσο, το ραντεβού πρόκειται να πραγματοποιηθεί εντός των επόμενων 24, 48 ή 72 ωρών, όπως ορίζεται από τον Συνεργάτη, δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων.
    • Εάν έχετε κάνει Kράτηση Spa, αυτή δεν μπορεί να ακυρωθεί ή να επαναπρογραμματιστεί, εκτός εάν το επιτρέψει ο Συνεργάτης. Επομένως, είναι πολύ σημαντικό να διαβάσετε προσεκτικά τους όρους ακύρωσης που διατίθενται στην Ιστοσελίδα και την Εφαρμογή καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης, πριν κάνετε κράτηση για οποιαδήποτε κράτηση spa μέσω της Ιστοσελίδας ή της Εφαρμογής μας.
  • Εάν θέλετε να μιλήσετε μαζί μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα μας και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε:

Επικοινωνία: διαδικτυακή φόρμα

Πλήρης έκδοση

Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κράτησης πριν ολοκληρώσετε οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω της Ιστοσελίδας, της Εφαρμογής ή του Widget, καθώς οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις Κράτησης θα ισχύουν για τη συναλλαγή σας. Σας συνιστούμε να εκτυπώσετε ένα αντίγραφο των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων Κρατήσεων για μελλοντική αναφορά/χρήση. Εάν δεν συμφωνείτε με τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κρατήσεων, δεν πρέπει να χρησιμοποιήσετε την Ιστοσελίδα, την Εφαρμογή ή το Widget μας για να κάνετε μια κράτηση.

  1. Ορισμοί
    1. Για λόγους ευκολίας, οι ακόλουθοι όροι έχουν την κάτωθι σημασία στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κράτησης:
      1. Εφαρμογή“ σημαίνει λογισμικό εφαρμογών κινητού Πελάτη διαθέσιμο για λήψη από το iTunes και το Google Play,
      2. Πελάτης“, "εσείς" και "σας" σημαίνει εσάς, τον αγοραστή οποιωνδήποτε Υπηρεσιών,
      3. Προγραμματισμένη Κράτηση“ σημαίνει ένα ραντεβού σε συγκεκριμένη ώρα/ημερομηνία με έναν συγκεκριμένο Συνεργάτη για την παροχή Υπηρεσιών, είτε αυτό πραγματοποιείται μέσω της Ιστοσελίδας, της Εφαρμογής ή του Widget, συμπεριλαμβανομένων των Κρατήσεων Spa και των Κρατήσεων Widget,
      4. eVoucher“ σημαίνει ένα eVoucher που πωλείται στην Ιστοσελίδα ή μέσω της Εφαρμογής μας, το οποίο μπορεί να εξαργυρωθεί για την αγορά Υπηρεσιών από το περιορισμένο δίκτυο Συνεργατών μας που προσφέρουν eVoucher,
      5. Παραγγελία“ έχει την έννοια που δίνεται στην ενότητα 3.1 κατωτέρω,
      6. Επιβεβαίωση παραγγελίας“ έχει την έννοια που δίνεται στην ενότητα 3.4 κατωτέρω,
      7. Συνεργάτης(ες)“ σημαίνει τους επιλεγμένους από εμάς τρίτους παρόχους αγαθών και υπηρεσιών που προσφέρουν τα αγαθά και τις υπηρεσίες τους προς πώληση μέσω της Ιστοσελίδας, της Εφαρμογής ή του Widget μας,
      8. Σύμβαση Συνεργάτη“ έχει την έννοια που δίνεται στην ενότητα 2.3 (β) κατωτέρω,
      9. Υπηρεσίες“ σημαίνει οποιαδήποτε προϊόντα, αγαθά και/ή υπηρεσίες ενός Συνεργάτη που προσφέρονται για αγορά ή κράτηση μέσω της Ιστοσελίδας, της Εφαρμογής ή του Widget,
      10. Κράτηση Spa“ σημαίνει μια Προγραμματισμένη Κράτηση για ραντεβού σε spa/ξενοδοχείο που αγοράστηκε ή κλείστηκε μέσω της Ιστοσελίδας ή της Εφαρμογής μας, συμπεριλαμβανομένης, ενδεικτικά, μιας διανυκτέρευσης και/ή μιας ημέρας spa,
      11. Σύμβαση Treatwell“ έχει την έννοια που δίνεται στην ενότητα 2.3 (α) παρακάτω,
      12. Δωροκάρτα Treatwell“ σημαίνει οποιαδήποτε δωροκάρτα που εκδίδεται από την Treatwell και η οποία μπορεί να εξαργυρωθεί στην Ιστοσελίδα ή την Εφαρμογή για έκπτωση στην τιμή αγοράς των Υπηρεσιών, σύμφωνα με τον όρο 9.
      13. Widget“ σημαίνει διαδικτυακή διεπαφή που ανήκει και παρέχεται από την Treatwell, την οποία ο Συνεργάτης μπορεί να ενσωματώσει στη δική του ιστοσελίδα ή/και σε κανάλι(α) κοινωνικής δικτύωσης και μέσω της οποίας οι Πελάτες μπορούν να κάνουν κρατήσεις μέσω Widget; και
      14. Κράτηση Widget“ σημαίνει κράτηση για συγκεκριμένη ημερομηνία και αγορά μέσω διαδικτύου απευθείας από τον Συνεργάτη μέσω του Widget. ΣΗΜΕΙΩΣΗ. Δεν περιλαμβάνει τις κρατήσεις που πραγματοποιούνται στο Widget χρησιμοποιώντας την επιλογή "Πληρωμή στο κατάστημα", στην οποία η Treatwell δεν έχει καμία ανάμειξη.
  2. Εισαγωγή και σχέση μεταξύ Πελάτη, Εταιρείας και τρίτων Συνεργατών
    1. Η παρούσα Ιστοσελίδα, η Εφαρμογή και το Widget λειτουργούν από την εταιρεία με την επωνυμία FUNKMARTINI ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ON LINE ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗ, συσταθείσα στην Ελλάδα με έδρα επί της Λ. Κηφισίας αριθ. 269, ΤΚ 14561, Αθήνα.
    2. με ΑΦΜ 800524147, αριθμό ΓΕΜΗ 127311201000, email hello.gr@treatwell.com- που δραστηριοποιείται ως “Treatwell Greece” ( εφεξής "Treatwell", "εμάς", "εμείς" ή "μας" για συντομία).
    3. Η Ιστοσελίδα, η Εφαρμογή και το Widget σας επιτρέπουν να κάνετε κράτηση και να πληρώνετε για ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών κομμωτηρίου, ομορφιάς και spa από διάφορους παρόχους (τους Συνεργάτες μας). Οι εν λόγω υπηρεσίες παρέχονται από τους διάφορους Συνεργάτες μας και όχι από εμάς. Η παροχή των Υπηρεσιών που κάνετε κράτηση μέσω της Ιστοσελίδας, της Εφαρμογής ή του Widget μας, αποτελεί ευθύνη του Συνεργάτη που τις παρέχει. Σε περίπτωση που πληρώσετε για τις Υπηρεσίες μέσω της Ιστοσελίδας, της Εφαρμογής ή του Widget, η πληρωμή σας θα παραληφθεί από εμάς. Εάν λάβουμε την πληρωμή, η λήψη της έγκυρης πληρωμής από εμάς θα καλύψει την οφειλή σας προς τον εν λόγω Συνεργάτη.
    4. Οι έννομες συνέπειες αυτού είναι ότι όταν αγοράζετε Υπηρεσίες, με εξαίρεση τις Παραγγελίες που πραγματοποιούνται χρησιμοποιώντας την επιλογή "Πληρωμή στο κατάστημα" στο Widget, όπου δεν δημιουργείται σύμβαση, θα δημιουργηθούν δύο δεσμευτικές νομικές συμβάσεις:
      1. μια σύμβαση μεταξύ υμών και της Treatwell (βάσει της οποίας η Treatwell έχει ορισμένες ευθύνες απέναντί σας σε σχέση με την αγορά ή την κράτηση) (η "Σύμβαση Treatwell"). Η σύμβαση αυτή καταρτίζεται με βάση τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κράτησης- και
      2. μια σύμβαση μεταξύ υμών και του εκάστοτε Συνεργάτη σε σχέση με την παροχή ή την προμήθεια των Υπηρεσιών που κάνετε κράτηση μέσω της Ιστοσελίδας, της Εφαρμογής ή του Widget (η "Σύμβαση Συνεργάτη"). Η εν λόγω σύμβαση υπόκειται σε ορισμένες διατάξεις των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων Κράτησης, συμπεριλαμβανομένης της περιόδου ακύρωσης που επιλέγει ο Συνεργάτης, για την οποία θα σας ενημερώσουμε πριν προβείτε σε κράτηση στην ιστοσελίδα του σχετικού Συνεργάτη στην Ιστοσελίδα, στην Εφαρμογή ή στο Widget.
    5. .Όλες οι Υπηρεσίες που διατίθενται προς αγορά στην Ιστοσελίδα, την Εφαρμογή ή το Widget προσφέρονται από την Treatwell για λογαριασμό των Συνεργατών της. Δηλαδή, η Treatwell αναλαμβάνει και συνάπτει τις κρατήσεις σας για τους Συνεργάτες της. Ως εκ τούτου, δεν είμαστε υπεύθυνοι ή υπόλογοι απέναντί σας για τις παρασχεθείσες Υπηρεσίες που κλείνονται μέσω της Ιστοσελίδας, της Εφαρμογής ή του Widget (συμπεριλαμβανομένων των Υπηρεσιών που αγοράζονται με τη χρήση Δωροκαρτών Treatwell).
    6. Τροποποιούμε τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κρατήσεων κατά διαστήματα, όπως ορίζεται στη ρήτρα 12. Κάθε φορά που επιθυμείτε να κάνετε μια παραγγελία στην Ιστοσελίδα, την Εφαρμογή ή το Widget, παρακαλούμε να ελέγχετε τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κρατήσεων για να βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε τους όρους που θα ισχύουν εκείνη τη στιγμή.
  3. Παραγγελίες και τρόπος κατάρτισης της σύμβασης μεταξύ υμών και της Treatwell
    1. Υπάρχουν δύο τύποι παραγγελιών ("Παραγγελία") που μπορείτε να κάνετε στην Ιστοσελίδα ή μέσω της Εφαρμογής μας: (α) Παραγγελίες για Υπηρεσίες και (β) Παραγγελίες για Δωροκάρτες Treatwell.
    2. Όσον αφορά τις Παραγγελίες για Υπηρεσίες, υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας:
      1. μια Προγραμματισμένη Κράτηση - ή
      2. την αγορά ενός eVoucher (βλ. περισσότερες λεπτομέρειες στις παραγράφους 5 και 7 παρακάτω).
    3. Η διαδικασία Παραγγελίας, σας επιτρέπει να ελέγξετε και να διορθώσετε τυχόν σφάλματα πριν από την υποβολή της παραγγελίας σας σε εμάς. Παρακαλούμε αφιερώστε χρόνο για να διαβάσετε και να ελέγξετε την παραγγελία σας σε κάθε στάδιο της διαδικασίας παραγγελίας και πριν από την τελική υποβολή της παραγγελίας σας.
    4. Έχουμε διοριστεί για να συνάπτουμε Προγραμματισμένες Κρατήσεις για λογαριασμό του Συνεργάτη και η Σύμβαση Συνεργάτη θα καταρτιστεί όταν σας στείλουμε γραπτή επιβεβαίωση (συνήθως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) ("Επιβεβαίωση Παραγγελίας"). Όσον αφορά τις παραγγελίες για Δωροκάρτες Treatwell και eVouchers, η παραλαβή ενός ηλεκτρονικού κουπονιού (εάν έχει προηγηθεί) θα λογίζεται ως επιβεβαίωση παραγγελίας. Η Επιβεβαίωση Παραγγελίας είναι η απόδειξή σας από την Treatwell. Εάν χρειάζεστε φορολογική απόδειξη, πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με τον Συνεργάτη. Ανατρέξτε στον όρο 10.2 για περισσότερες πληροφορίες.
    5. Για τις Προγραμματισμένες Κρατήσεις (εξαιρουμένων των Κρατήσεων Spa), εάν επιθυμείτε να επαναπρογραμματίσετε τα στοιχεία του ραντεβού σας (ώρα/ημερομηνία) (εν όλω ή εν μέρει) αφού λάβετε μια Επιβεβαίωση Παραγγελίας, υπό την προϋπόθεση ότι το ραντεβού σας δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί εντός της επόμενης 1 ώρας (ή διαφορετικά όπως καθορίζεται από τον Συνεργάτη και όπως φαίνεται στη σελίδα κράτησης πριν κλείσετε το ραντεβού σας), τότε παρακαλούμε να το κάνετε είτε μέσω της Ιστοσελίδας ή της Εφαρμογής (εάν υπάρχει), ακολουθώντας τον σύνδεσμο στην Επιβεβαίωση παραγγελίας σας, επικοινωνώντας μαζί μας μέσω αυτής της διαδικτυακή φόρμα ή απευθείας με τον Συνεργάτη και θα προσπαθήσουμε να σας προσφέρουμε μια κατάλληλη εναλλακτική ώρα ή/και ημερομηνία. Σημειώστε ότι η ικανότητά μας και η ικανότητα του Συνεργάτη να ικανοποιήσουν το αίτημά σας εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του Συνεργάτη κατά τη διάρκεια του χρόνου που επιθυμείτε να επαναπρογραμματίσετε. Εάν δεν είμαστε σε θέση να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας να επαναπρογραμματίσουμε το ραντεβού σας, το αν δικαιούστε ή όχι επιστροφή χρημάτων θα εξαρτηθεί από το αν το ραντεβού σας πρόκειται να πραγματοποιηθεί εντός των επόμενων 24, 48 ή 72 ωρών (όπως καθορίζεται από τον εκάστοτε Συνεργάτη).
      1. Εάν το ραντεβού σας δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί εντός των επόμενων 24, 48 ή 72 ωρών (όπως καθορίζεται από τον εκάστοτε Συνεργάτη), το ραντεβού σας θα θεωρηθεί ότι ακυρώθηκε από εσάς και θα λάβετε επιστροφή χρημάτων- ή
      2. Εάν το ραντεβού σας πρόκειται να πραγματοποιηθεί εντός των επόμενων 24, 48 ή 72 ωρών (όπως καθορίζεται από τον εκάστοτε Συνεργάτη), το ραντεβού σας θα θεωρηθεί ότι ακυρώθηκε από εσάς και δεν θα λάβετε επιστροφή χρημάτων.
      3. Σημειώστε ότι δεν μπορείτε να επαναπρογραμματίσετε τα στοιχεία του ραντεβού σας (ώρα/ημερομηνία) (εν όλω ή εν μέρει) όταν το ραντεβού σας πρόκειται να πραγματοποιηθεί εντός της επόμενης 1 ώρας.
    6. Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία πριν λάβετε την επιβεβαίωση παραγγελίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω αυτής της διαδικτυακή φόρμα . Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε μια Σύμβαση Συνεργάτη (π.χ εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία αφού έχετε λάβει την Επιβεβαίωση Παραγγελίας), παρακαλούμε ανατρέξτε στην πολιτική μας για την ακύρωση της παραγγελίας στον όρο 5 παρακάτω.
    7. Παρακαλούμε σημειώστε ότι, όπως ορίζεται στους Όρους Χρήσης Ιστοσελίδας και Εφαρμογών μας, διατηρούμε το δικαίωμα να ανακαλέσουμε την πρόσβαση στην Ιστοσελίδα και/ή την Εφαρμογή μας και/ή να ακυρώσουμε οποιαδήποτε παραγγελία σε περίπτωση που δεν είναι επιτυχής οποιοσδήποτε έλεγχο πιστοληπτικής ικανότητας ή έλεγχο πρόληψης απάτης ή όταν έχουμε εύλογες υποψίες για απάτη ή ξέπλυμα χρήματος από εσάς ή από κάποιον που χρησιμοποιεί το λογαριασμό σας.
  4. Υπηρεσίες
    1. Οι Συνεργάτες μας έχουν νομική υποχρέωση να παρέχουν Υπηρεσίες που είναι σύμφωνες με την αντίστοιχη Σύμβαση Συνεργάτη.
    2. Όλες οι Υπηρεσίες που εμφανίζονται στην Ιστοσελίδα, την Εφαρμογή ή το Widget εμφανίζονται βάσει διαθεσιμότητας και οι εικόνες ή/και οι περιγραφές των Υπηρεσιών στην Ιστοσελίδα, την Εφαρμογή ή το Widget είναι μόνο ενδεικτικές και οι πραγματικές Υπηρεσίες ενδέχεται να διαφέρουν από τις εν λόγω εικόνες ή/και περιγραφές. Ζητούμε από τους Συνεργάτες μας να διασφαλίζουν ότι όλες οι πληροφορίες που παρέχονται από αυτούς για εμφάνιση της σελίδας τους στην Ιστοσελίδα, την Εφαρμογή ή το Widget είναι ακριβείς, πλήρεις και δεν παραπλανούν με οποιονδήποτε τρόπο, αλλά δεν μπορούμε να επαληθεύσουμε τις πληροφορίες που μας παρέχουν. Θα είναι ευθύνη κάθε Συνεργάτη να διασφαλίσει ότι όλες οι Υπηρεσίες του, που αναφέρονται στην Ιστοσελίδα, την Εφαρμογή ή το Widget, είναι διαθέσιμες και περιγράφονται με ακρίβεια.
    3. Εάν είστε καταναλωτής, έχετε νόμιμα δικαιώματα σε σχέση με τις υπηρεσίες που δεν εκτελούνται με εύλογη επιμέλεια και επιδεξιότητα ή δεν είναι όπως περιγράφεται. Εάν έχετε παράπονο ή ζήτημα μπορείτε να απευθυνθείτε στο Συνήγορο του Καταναλωτή ή/και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Τίποτα στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κράτησης δεν επηρεάζει αυτά τα νόμιμα δικαιώματα.
    4. Είναι δική σας αποκλειστική ευθύνη (ή του ατόμου που λαμβάνει τις Υπηρεσίες) να γνωστοποιήσετε εκ των προτέρων στον Συνεργάτη οποιεσδήποτε ιατρικές ή σχετικές με την υγεία σας καταστάσεις ή/και ειδικές ανάγκες που ενδέχεται να επηρεάσουν ή να επηρεαστούν από οποιεσδήποτε Υπηρεσίες (για παράδειγμα, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, πληροφορίες για αλλεργίες και θέματα υγείας). Με την επιφύλαξη της παραγράφου 11.3, εάν εσείς (ή ο σχετικός αποδέκτης των Υπηρεσιών) παραλείψετε να γνωστοποιήσετε οποιεσδήποτε τέτοιες πληροφορίες στον εκάστοτε Συνεργάτη, ούτε η Treatwell ούτε ο σχετικός Συνεργάτης θα είναι υπεύθυνοι απέναντί σας (ή στον αποδέκτη των Υπηρεσιών) για οποιαδήποτε ζημία, απώλεια ή βλάβη που προκύπτει από τις Υπηρεσίες και θα μπορούσε εύλογα να είχε αποφευχθεί εάν εσείς (ή ο αποδέκτης των Υπηρεσιών) είχατε γνωστοποιήσει τις πληροφορίες αυτές πριν από τη λήψη των Υπηρεσιών.
  5. Ακυρώσεις
    1. Εκτός από τα άλλα νόμιμα δικαιώματά σας, ενδέχεται σε ορισμένες περιπτώσεις να έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε τη Σύμβαση Συνεργάτη ή/και τη Σύμβαση Treatwell (ανάλογα με την περίπτωση) και να λάβετε επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό κουπόνι σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στον όρο 5.
    2. Εάν αλλάξετε γνώμη σχετικά με μια παραγγελία για μια κράτηση Spa, μια Προγραμματισμένη Κράτηση (εξαιρουμένων των κρατήσεων Spa), μια κράτηση Widget, ένα eVoucher ή μια Δωροκάρτα Treatwell και επιθυμείτε να την ακυρώσετε, ισχύουν οι ακόλουθοι όροι ακύρωσης:
      1. Κρατήσεις Spa
        1. ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ: ΟΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ SPA ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ ΑΦΟΥ ΛAΒΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ, ΕΚΤΌΣ ΕAΝ Ο ANTIΣΤΟΙΧΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΑΝ Η ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ Ή ΟΧΙ, ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΣΤΗ ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΑΣΗ.
      2. Προγραμματισμένες κρατήσεις (συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων Widget, αλλά εξαιρουμένων των Κρατήσεων Spa)
        1. Μπορείτε να ακυρώσετε (εν όλω ή εν μέρει) μια Προγραμματισμένη Κράτηση (εξαιρουμένων των Κρατήσεων Spa) έως και 24, 48 ή 72 ώρες (όπως καθορίζεται από τον εκάστοτε Συνεργάτη) πριν από την πραγματοποίηση του ραντεβού σας και μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή του σχετικού ποσού μέσω της αρχικής μεθόδου πληρωμής. Ωστόσο, εάν ακυρώσετε την κράτησή σας εντός 24, 48 ή 72 ωρών (όπως καθορίζεται από τον εκάστοτε Συνεργάτη) πριν από την πραγματοποίηση του ραντεβού σας, δεν θα δικαιούστε επιστροφή χρημάτων.
        2. Οι ακυρώσεις των Προγραμματισμένων Κρατήσεων (εξαιρουμένων των κρατήσεων για σπα) πρέπει να πραγματοποιούνται με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
          1. χρησιμοποιώντας το σας λογαριασμό Treatwell μέσω της Ιστοσελίδας ή χρησιμοποιώντας την Εφαρμογή (εάν είναι διαθέσιμη),
          2. ακολουθώντας τον σύνδεσμο στην Επιβεβαίωση παραγγελίας σας,
          3. απευθείας με τον Συνεργάτη- ή
            επικοινωνήστε μαζί μας μέσω αυτής της διαδικτυακή φόρμα .
        3. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕΤΕ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΉ Η ΑΚΥΡΩΣΗ ΜΙΑΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΔΙΑΤΕΘΙΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΣΤΗ ΣΥΝΑΨΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΑΥΤΉ ΤΗ ΒΑΣΗ.
        4. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΟΤΑΝ Η ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ 24, 48 Ή 72 ΩΡΕΣ (ΟΠΩΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ) Ή ΛΙΓΌΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥ ΡΑΝΤΕΒΟΥ.
      3. eVoucher:
        1. Είναι δυνατή η επιστροφή του ποσού εν ισχύ μέσω της αρχικής μεθόδου πληρωμής, εάν ακυρώσετε (εν όλω ή εν μέρει) ένα eVoucher εντός 14 ημερών από την παραλαβή της Επιβεβαίωσης παραγγελίας σας, υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε ακόμη εξαργυρώσει το ισχύον eVoucher κλείνοντας ραντεβού για τις Υπηρεσίες με έναν Συνεργάτη ή χρησιμοποιώντας το ως πίστωση για άλλη αγορά στην Ιστοσελίδα ή την Εφαρμογή σύμφωνα με τον όρο 3.2. Θα χορηγήσουμε οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών από τη στιγμή που θα συμφωνήσουμε μαζί σας την εν λόγω επιστροφή σύμφωνα με τον παρόντα όρο 5.
        2. Εάν ακυρώσετε (εν όλω ή εν μέρει) ένα eVoucher σε διάστημα μεγαλύτερο των 14 ημερών από την αγορά του, υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε εξαργυρώσει ακόμη το σχετικό eVoucher κλείνοντας ραντεβού για την Υπηρεσία με έναν Συνεργάτη ή χρησιμοποιώντας το για να το εξαργυρώσετε έναντι άλλης αγοράς στην Ιστοσελίδα ή την Εφαρμογή σύμφωνα με τον όρο 3.2, και υπό την προϋπόθεση ότι το eVoucher δεν έχει ακόμη λήξει, θα δικαιούστε πιστωτικό κουπόνι για το σχετικό ποσό, το οποίο πρέπει να εξαργυρωθεί στην Ιστοσελίδα ή στην Εφαρμογή εντός έξι μηνών από την ημερομηνία έκδοσης του εν λόγω πιστωτικού κουπονιού.
        3. Εφόσον επιτρέπεται από τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κράτησης και τον εκάστοτε Συνεργάτη, οι ακυρώσεις των eVoucher πρέπει να γίνονται πριν από τη λήξη τους και παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω αυτής της διαδικτυακή φόρμα .
        4. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΟΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑ EVOUCHER ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ Ή ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ ΕΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΚΥΡΩΣΗ.
        5. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ Ή ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ, ΟΤΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΑΚΥΡΩΣΗ ΟΤΑΝ ΕΝΑ EVOUCHER ΕΧΕΙ ΕΞΑΡΓΥΡΩΘΕΙ ΠΛΗΡΩΣ, ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΞΑΡΓΎΡΩΣΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΑΛΛΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ Ή ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΌΡΟ 3.2.
        6. ΛΑΒΕΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ ΟΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΑΚΥΡΩΣΗ ΟΤΑΝ ΕΝΑ EVOUCHER ΕΧΕΙ ΕΞΑΡΓΥΡΩΘΕΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ, ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΑΛΛΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ Ή ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΌΡΟ 3.2, ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕVOUCHER ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΑΡΓΥΡΩΘΕΙ.
      4. Δωροκάρτες Treatwell:
        1. Είναι δυνατή η επιστροφή του σχετικού ποσού μέσω της αρχικής μεθόδου πληρωμής εάν ακυρώσετε (εν όλω ή εν μέρει) μια Δωροκάρτα Treatwell εντός 14 ημερών από την παραλαβή της επιβεβαίωσης παραγγελίας σας, υπό την προϋπόθεση ότι δεν την έχετε ήδη χρησιμοποιήσει για να κλείσετε ένα ραντεβού ή μια διαμονή ή δεν την έχετε εξαργυρώσει έναντι άλλης αγοράς. Θα χορηγήσουμε οποιαδήποτε οφειλόμενη επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών από τη στιγμή που θα συμφωνήσουμε μαζί σας την εν λόγω επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τον παρόντα όρο 5.
        2. Εφόσον επιτρέπεται από τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κράτησης, οι ακυρώσεις των Δωροκαρτών Treatwell πρέπει να πραγματοποιούνται επικοινωνώντας μαζί μας μέσω αυτής της διαδικτυακή φόρμα
        3. ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΣΕΤΕ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΦΟΣΟΝ ΜΙΑ ΔΩΡΟΚΑΡΤΑ TREATWELL ΕΞΑΡΓΥΡΩΘΕΙ ΠΛΗΡΩΣ, ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΕΝΑΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΑΛΛΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
        4. ΛΑΒΕΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ ΟΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΑΚΥΡΩΣΗ ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΔΩΡΟΚΑΡΤΑ TREATWELL ΕΧΕΙ ΕΞΑΡΓΥΡΩΘΕΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ, ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΆΤΗ ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΑΛΛΗΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΩΡΟΚΑΡΤΑΣ TREATWELL ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΑΡΓΥΡΩΘΕΙ.
  6. Επίλυση ζητημάτων
    1. Μας ενδιαφέρει η εμπειρία πελάτη και θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι διατηρούμε τα ανώτερα δυνατά πρότυπα και γι' αυτό αν θέλετε να κάνετε ένα παράπονο για έναν από τους Συνεργάτες μας ή τις Υπηρεσίες τους, παρακαλούμε είτε:
      1. επικοινωνήστε μόνοι σας με τον Συνεργάτη για να προσπαθήσετε να επιλύσετε το ζήτημα,
      2. γράψτε μια ειλικρινή κριτική στην Ιστοσελίδα ή μέσω της Εφαρμογής για να αποτυπώσετε την εμπειρία σας ή/και
      3. επικοινωνήστε μαζί μας μέσω αυτής της διαδικτυακή φόρμα και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να σας βοηθήσουμε.
    2. Μετά την παραλαβή ενός παραπόνου θα επικοινωνήσουμε με τον Συνεργάτη για να προσπαθήσουμε να επιλύσουμε το ζήτημα εκ μέρους σας. Εάν δεν μπορέσουμε να επιλύσουμε το ζήτημα μετά την επικοινωνία με τον Συνεργάτη, εάν θεωρήσουμε ότι είναι δίκαιο υπό όλες τις συνθήκες, μπορούμε κατά τη διακριτική μας ευχέρεια να επιλέξουμε να
      1. να σας δώσουμε πιστωτικό κουπόνι για το αμφισβητούμενο ποσό της παραγγελίας σας (το οποίο θα εξαργυρωθεί στην Ιστοσελίδα ή την Εφαρμογή για να μειωθεί η τιμή αγοράς οποιωνδήποτε Υπηρεσιών) ή
      2. ως έσχατη λύση ή σε ακραίες περιπτώσεις και πάντα κατά τη διακριτική μας ευχέρεια να επιστρέψουμε το αμφισβητούμενο ποσό απευθείας σε εσάς μέσω της αρχικής μεθόδου πληρωμής. Λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να χρειαστούν έως και 30 ημέρες για να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων σε τέτοιες περιπτώσεις.
    3. ΣΗΜΑΝΤΙΚΉ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑ ΝΟΥ ΟΤΙ ΕΝΩ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ Ό,ΤΙ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘHΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠIΛΥΣH ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΕIΜΑΣΤΕ ΥΠΕYΘΥΝΟΙ ΑΠEΝΑΝΤΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣIΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡEΧΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ EΧΟΥΜΕ ΚΑΜIΑ ΥΠΟΧΡEΩΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡAΣΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦH ΧΡΗΜAΤΩΝ Ή ΠΙΣΤΩΤΙΚO ΚΟΥΠΟΝΙ ΣΕ ΠΕΡIΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕIΣΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜEΝΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣIΕΣ ΠΟΥ EΧΕΤΕ ΛAΒΕΙ ΑΠO ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΑΣ.
    4. Σε περίπτωση που έχετε μια αρνητική εμπειρία με την Treatwell ή έναν από τους Συνεργάτες μας, ενδέχεται να δικαιούστε πιστωτικό κουπόνι για να το χρησιμοποιήσετε στην Ιστοσελίδα ή/και στην Εφαρμογή που αντιστοιχεί στην πλήρη αξία της παραγγελίας σας (η "Πιστωτικό Treatwell"). Σημειώστε ότι οι ακόλουθοι περιορισμοί ισχύουν για τη δυνατότητά σας να επωφεληθείτε από το Πιστωτικό Treatwell και η απόφαση της Treatwell να εφαρμόσει το Πιστωτικό Treatwell παραμένει στη διακριτική ευχέρεια της Treatwell. Σημειώστε ότι η Treatwell εκτελεί επί του παρόντος δοκιμαστική εφαρμογή του Πιατωτικού Treatwell και μπορεί να ανακληθεί ανά πάσα στιγμή κατά την απόλυτη διακριτική ευχέρεια της Treatwell:
      1. δεν ισχύει για κρατήσεις Spa,
      2. θα έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων μόνο αν το ζητήσετε εντός δύο εβδομάδων από το ραντεβού σας,
      3. μπορείτε να διεκδικήσετε την επιστροφή πιστωτικού σημειώματος σύμφωνα με το Πιατωτικό Treatwell το πολύ τρεις φορές σε κάθε ημερολογιακό έτος,
      4. θα τo δικαιούστε μόνο εάν εμφανιστήκατε στο ραντεβού σας,
      5. πιστωτικά εκδίδονται μόνο μέχρι του ποσού των 150 ευρώ ανά απαίτηση,
      6. δεν υπάρχει εναλλακτική λύση σε μετρητά, το Πιστωτικό Treatwell περιορίζεται αυστηρά σε πιστωτικό που πρέπει να εξαργυρωθεί έναντι αγοράς στην Ιστοσελίδα/και ή στην Εφαρμογή,
      7. τα πιστωτικά κουπόνια που εκδίδονται σύμφωνα με το Πιστωτικό Treatwell λήγουν 6 μήνες από την ημερομηνία έκδοσής τους.
      8. ισχύει μόνο για Προγραμματισμένες Κρατήσεις (εξαιρουμένων των Κρατήσεων Spa και των Κρατήσεων Widget) που εξοφλούνται κατά τη στιγμή της κράτησης, σύμφωνα με τον όρο 10.3, και όχι για κρατήσεις με "Πληρωμή στο Κατάστημα" και
      9. ισχύει μόνο για την πρώτη σας Προγραμματισμένη Κράτηση (εξαιρουμένων των Κρατήσεων Spa και των Κρατήσεων Widget) που πραγματοποιείται σε συγκεκριμένο χώρο του Συνεργάτη.
  7. eVouchers
    1. Όταν παραγγείλετε ένα eVoucher, θα πρέπει να επικοινωνήσετε ο ίδιος με τον Συνεργάτη προκειμένου να ορίσετε την ώρα και την ημερομηνία του ραντεβού.
    2. Τα eVouchers μπορούν να ακυρωθούν σύμφωνα με τους όρους ακύρωσης που ορίζονται στον όρο 5.
    3. Η ημερομηνία λήξης ενός eVoucher θα ορίζεται από κάθε Συνεργάτη στο πλαίσιο δικτύου Συνεργατών που προσφέρουν eVouchers και μπορεί να κυμαίνεται από ένα μήνα έως 24 μήνες. Η ημερομηνία λήξης αναγράφεται στο ίδιο το eVoucher. Παρακαλούμε να την ελέγξετε προσεκτικά και αν δεν είστε σίγουροι για την ημερομηνία λήξης του eVoucher σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω αυτής της φόρμας .
    4. Ενώ τα eVouchers αντιστοιχούν αρχικά σε μια συγκεκριμένη υπηρεσία σε έναν συγκεκριμένο Συνεργάτη, είναι πολλαπλών χρήσεων και μπορούν να εξαργυρωθούν σε οποιονδήποτε από τους Συνεργάτες του καθορισμένου δικτύου μας που προσφέρουν eVouchers στην Ιστοσελίδα, με την επιφύλαξη των όρων ακύρωσής μας, όπως ορίζονται στον όρο 5. Εάν επιθυμείτε να εξαργυρώσετε το eVoucher έναντι άλλης προσφοράς στην Ιστοσελίδσ, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω αυτής της φόρμας και θα κανονίσουμε την εξαργύρωση του eVoucher σας έναντι άλλου Συνεργάτη ή/και Υπηρεσίας εντός του δικτύου μας.
  8. Δωροκάρτες Treatwell
    1. Οι Δωροκάρτες Treatwell εκδίδονται από την Treatwell. Μπορείτε να εξαργυρώσετε μια Δωροκάρτα Treatwell έναντι της Treatwell μόνο για παραγγελίες που πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά μέσω της Ιστοσελίδας ή της Εφαρμογής για Υπηρεσίες ή eVouchers. Αυτό σημαίνει ότι θα μειώσουμε την πληρωτέα τιμή αγοράς για τις Υπηρεσίες ή το/τα eVoucher κατά την αντίστοιχη αξία της Δωροκάρτας Treatwell. Εάν η τιμή αγοράς των Υπηρεσιών είναι μικρότερη από την αξία της Δωροκάρτας Treatwell, το τυχόν υπόλοιπο που απομένει στην Δωροκάρτα Treatwell θα εμφανίζεται στην ενότητα "Το πορτοφόλι μου" του προφίλ σας (θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε ένα τέτοιο προφίλ προκειμένου να χρησιμοποιήσετε την Δωροκάρτα Treatwell για πρώτη φορά).
    2. Οι Δωροκάρτες Treatwell μπορούν να ακυρωθούν μόνο σύμφωνα με τον όρο5. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια Δωροκάρτα Treatwell για:
      1. να πληρώσετε για υπηρεσίες σε χώρο του ίδιου του Συνεργάτη ή στη δική του Ιστοσελίδα,
      2. να αγοράσετε πρόσθετες Δωροκάρτες Treatwell- ή
      3. να ανταλλάξετε το υπόλοιπο μιας Δωροκάρτας Treatwell με μετρητά.
    3. Όλες οι Δωροκάρτες Treatwell ισχύουν μόνο για περίοδο δώδεκα μηνών από την ημερομηνία αγοράς τους. Η ημερομηνία λήξης της Δωροκάρτας Treatwell θα αναγράφεται στη συνοδευτική κάρτα με το μήνυμα δώρου ή, εάν έχετε επιλέξει την ηλεκτρονική παράδοση, θα περιλαμβάνεται στο ίδιο το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Δωροκάρτας Treatwell. Εάν έχετε προσθέσει τη Δωροκάρτα Treatwell σε λογαριασμό, θα μπορείτε επίσης να δείτε πότε λήγει το υπόλοιπο της Δωροκάρτας Treatwell όταν συνδεθείτε και επισκεφθείτε την ενότητα "Το πορτοφόλι μου" στο προφίλ σας.
    4. Σύμφωνα με την παραγγελία σας, οι Δωροκάρτες Treatwell θα παραδοθούν ηλεκτρονικά.
    5. Είστε υπεύθυνοι για την ασφαλή φύλαξη της Δωροκάρτας Treatwell και δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για τις Δωροκάρτες Treatwell που χάνονται, κλέβονται, καταστρέφονται ή χρησιμοποιούνται χωρίς εξουσιοδότηση. Εάν αντιληφθείτε ότι μια Δωροκάρτα Treatwell έχει χαθεί ή κλαπεί, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως μέσω αυτής της διαδικτυακή φόρμα και, εφόσον η Δωροκάρτα Treatwell δεν έχει ήδη εξαργυρωθεί, θα ακυρώσουμε την Δωροκάρτα Treatwell και θα σας εκδώσουμε μια νέα.
  9. Τιμή και πληρωμή
    1. Οι τιμές και τυχόν ισχύουσες χρεώσεις παράδοσης ή/και επεξεργασίας θα είναι όπως αναφέρονται στην Ιστοσελίδα, την Εφαρμογή ή το Widget, αλλά ενδέχεται να υπόκεινται σε αλλαγές από την Treatwell ή τους Συνεργάτες της ανά πάσα στιγμή (οπότε η Ιστοσελίδα, η Εφαρμογή ή το Widget θα ενημερωθούν αναλόγως) και είναι πιθανό, παρά τις προσπάθειές μας, ορισμένες από τις τιμές και άλλες πληροφορίες που εμφανίζονται για ορισμένες Υπηρεσίες να είναι εσφαλμένες. Εάν η ορθή τιμή της Υπηρεσίας κατά τη στιγμή της παραγγελίας σας είναι υψηλότερη από την τιμή που αναγράφεται, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις οδηγίες σας, πριν αποδεχτούμε την παραγγελία σας. Εάν η παραγγελία σας έχει γίνει αποδεκτή και σας έχει αποσταλεί Επιβεβαίωση Παραγγελίας πριν γίνει αντιληπτό το σφάλμα τιμολόγησης, εάν το σφάλμα τιμολόγησης είναι προφανές και θα μπορούσε ευλόγως να αναγνωριστεί από εσάς ως σφάλμα τιμολόγησης, θα σας παρέχουμε τη δυνατότητα να επιβεβαιώσετε εκ νέου την παραγγελία σας στη σωστή τιμή, διαφορετικά η παραγγελία θα ακυρωθεί. Σε περίπτωση ακύρωσης μιας παραγγελίας, θα σας επιστρέψουμε τα ποσά που έχετε καταβάλει.
    2. Ο Συνεργάτης έχει την πλήρη ευθύνη για την επιβολή του ΦΠΑ επί της συνολικής αξίας της παραγγελίας, ανά περίπτωση. Η Treatwell δεν σας χρεώνει ΦΠΑ για τις παραγγελίες, καθώς οι Υπηρεσίες παρέχονται από τον Συνεργάτη και όχι από την Treatwell. Κατά συνέπεια, η Treatwell δεν μπορεί να σας παράσχει φορολογική απόδειξη ΦΠΑ σε σχέση με την παραγγελία σας. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με τον Συνεργάτη για να λάβετε φορολογική απόδειξη, κατά περίπτωση.
    3. Εκτός εάν είναι διαθέσιμο και έχετε επιλέξει την επιλογή "Πληρωμή στο Κατάστημα" (βλ. όρο 10.7 παρακάτω), η πληρωμή για όλες τις Υπηρεσίες πρέπει να γίνει τη στιγμή της κράτησης σε ευρώ με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ή μέσω τρίτου φορέα επεξεργασίας πληρωμών, όπως το PayPal, ή χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικό μέσο διευκόλυνσης πληρωμής ("Μέσο Διευκόλυνση Πληρωμής"). Εάν επιλέξετε να πληρώσετε μέσω τρίτου φορέα επεξεργασίας πληρωμών, θα μεταφερθείτε στον ιστότοπό του για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή και θα υπόκεισθε στους όρους και τις προϋποθέσεις, την πολιτική απορρήτου και άλλους όρους χρήσης. Παρακαλούμε ελέγξτε τους προσεκτικά πριν επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας. Θα είστε υπεύθυνοι για την προστασία της εμπιστευτικότητας του αναγνωριστικού χρήστη της Ιστοσελίδας ή της Εφαρμογής και οποιουδήποτε κωδικού πρόσβασης ή άλλων πληροφοριών ασφαλείας που χρησιμοποιείτε για την πρόσβαση στο λογαριασμό σας στo μέσο διευκόλυνσης πληρωμών. Οποιοδήποτε κόστος μετατροπής νομίσματος ή άλλες χρεώσεις που προκύπτουν για την πραγματοποίηση μιας πληρωμής θα επιβαρύνουν εσάς επιπλέον της οφειλόμενης σε εμάς τιμής.
    4. Οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με Μέσο Διευκόλυνσης Πληρωμής διεκπεραιώνονται από τρίτους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών. Η Treatwell λαμβάνει εύλογη μέριμνα για να διασφαλίσει ότι το Μέσο Διευκόλυνσης Πληρωμής είναι διαθέσιμη και λειτουργεί ανά πάσα στιγμή, αλλά δεν μπορεί να εγγυηθεί συνεχή, αδιάλειπτη ή ασφαλή πρόσβαση στο εν λόγω Μέσο Διευκόλυνση Πληρωμής, ούτε μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η διευκόλυνση είναι απαλλαγμένη από ιούς ή σφάλματα. Χρησιμοποιούμε τρίτους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών για τη διεκπεραίωση των πληρωμών και επειδή υπάρχουν πολλοί παράγοντες πέραν του δικού μας ελέγχου (όπως καθυστερήσεις στο τραπεζικό σύστημα ή στα δίκτυα καρτών), δεν μπορούμε να προβλέψουμε ή να εγγυηθούμε το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την ολοκλήρωση της επεξεργασίας της πληρωμής σας. Η πρόσβαση στο Μέσο Διευκόλυνση Πληρωμής ενδέχεται να περιορίζεται περιστασιακά για να επιτραπούν επισκευές, συντήρηση ή εισαγωγή νέων εγκαταστάσεων ή υπηρεσιών. Θα προσπαθήσουμε να παρέχουμε εύλογη ειδοποίηση για τυχόν προγραμματισμένες διακοπές του εν λόγω Μέσου Διευκόλυνσης πληρωμής και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να αποκαταστήσουμε το Μέσο Διευκόλυνση Πληρωμής το συντομότερο δυνατό.
    5. Εάν πληρώσετε για Υπηρεσίες με το Μέσο Διευκόλυνσης Πληρωμής, η Treatwell θα εισπράξει την πληρωμή. Μόλις η Treatwell λάβει επιτυχώς την πληρωμή σας για τις Υπηρεσίες, αυτό θα απαλλάξει το χρέος σας προς τον Συνεργάτη για λογαριασμό του οποίου η Treatwell εισέπραξε την πληρωμή.
    6. Για ορισμένες Προγραμματισμένες Κρατήσεις, ενδέχεται να υπάρχει η δυνατότητα να κάνετε κράτηση με "Πληρωμή στο κατάστημα". Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να κάνετε την παραγγελία αλλά στη συνέχεια να την πληρώσετε απευθείας στο Συνεργάτη κατά τη στιγμή του ραντεβού (δηλαδή να μην πληρώσετε την παραγγελία εκ των προτέρων μέσω του Μέσου Διευκόλυνσης Πληρωμής). Σημειώστε ότι η επιλογή αυτή δεν είναι διαθέσιμη σε όλες τις περιπτώσεις. Αυτή η επιλογή θα εμφανιστεί μόνο εάν η παραγγελία και ο Συνεργάτης έχουν την επιλογή για "Πληρωμή στο Κατάστημα". Λάβετε επίσης υπόψη ότι στην Ιστοσελίδα και την Εφαρμογή, επιτρέπεται να έχετε έως και τρεις κρατήσεις με "Πληρωμή στο Κατάστημα" κάθε φορά. ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΩΡΟΚΑΡΤΕΣ TREATWELL ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΡΓΥΡΩΘΟΥΝ ΣΕ ΚΡΑΤΉΣΕΙΣ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.
    7. Λάβετε υπόψη ότι όταν πραγματοποιείτε μια παραγγελία με "Πληρωμή στο Κατάστημα" στην Ιστοσελίδα ή την Εφαρμογή, εξακολουθείτε να συνάπτετε μια νομικά δεσμευτική σύμβαση σε σχέση με την παραγγελία και μόλις αποσταλεί η επιβεβαίωση της παραγγελίας σας και καταρτιστεί η Σύμβαση του Συνεργάτη, πρέπει να πληρώσετε τον Συνεργάτη πλήρως, όταν εσείς (ή ο αποδέκτης των υπηρεσιών) εμφανιστείτε στο ραντεβού. Εάν δεν εμφανιστείτε σε ένα ραντεβού για το οποίο δεν έχετε πληρώσει, θα εξακολουθείτε να ευθύνεστε έναντι του Συνεργάτη για το πλήρες ποσό που οφείλετε βάσει της Σύμβασης Συνεργάτη, εκτός εάν ακυρωθεί σύμφωνα με τον όρο 5. Σε κάθε περίπτωση, η Σύμβαση Συνεργάτη υπόκειται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κράτησης, συμπεριλαμβανομένης της περιόδου ακύρωσης που επιλέγει ο Συνεργάτης.
    8. Στην περίπτωση των παραγγελιών με "Πληρωμή στο Κατάστημα" στο Widget, δεν συνάπτετε νομικά δεσμευτική σύμβαση σε σχέση με την παραγγελία και, ως εκ τούτου, εσείς και ο Συνεργάτης έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε μέχρι τη στιγμή που θα πραγματοποιηθεί το ραντεβού. Δεν δημιουργείται Σύμβαση Treatwell ή Σύμβαση Συνεργάτη.
    9. Προσφέρουμε στους Συνεργάτες μας μια υπηρεσία "Διασφάλισης Πληρωμής" που προσφέρει προστασία στον Συνεργάτη σε περίπτωση που κάνετε μια παραγγελία με "Πληρωμή στο Κατάστημα" και στη συνέχεια δεν εμφανιστείτε στο ραντεβού σας ή ακυρώσετε ή επαναπρογραμματίσετε εκτός των ορίων ακύρωσης και επαναπρογραμματισμού του Συνεργάτη και του όρου 5 των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων Κράτησης ("Ακυρωμένο Ραντεβού"). Εάν παρέχουμε αυτές τις υπηρεσίες στον Συνεργάτη που έχετε επιλέξει:
      1. Θα σας ειδοποιήσουμε ότι η Παραγγελία θα προστατεύεται σε περίπτωση Χαμένου Ραντεβού στη σελίδα κράτησης,
      2. θα σας ζητήσουμε να δώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας για την προστασία της παραγγελίας πριν από την ολοκλήρωση της κράτησης,
      3. σε περίπτωση Χαμένου Ραντεβού, θα χρεώσουμε την κάρτα σας με το πλήρες ποσό της παραγγελίας για λογαριασμό του Συνεργάτη.
        Εάν εμφανιστείτε στο ραντεβού σας όπως έχει προγραμματιστεί, η κάρτα σας δεν θα χρεωθεί και αντ' αυτού θα πληρώσετε στο χώρο του Συνεργάτη κατά τη στιγμή του ραντεβού σας με όποιον τρόπο πληρωμής επιλέξετε. Η λειτουργία μας "Διασφάλισης Πληρωμών" θα χρησιμοποιείται πάντα σύμφωνα με τους όρους 10.4 και 10.5 ανωτέρω και θα υπόκειται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις κράτησης.
  10. Ευθύνη
    1. Σε περίπτωση βαριάς αμέλειας εκ μέρους μας ή/και παραβίασης μιας συμβατικής υποχρέωσης απέναντί σας, θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία υποστείτε ως αποτέλεσμα αυτού, υπό την προϋπόθεση ότι η απώλεια ή/και η ζημία μπορούσε να προβλεφθεί. Η απώλεια ή η ζημία είναι προβλέψιμη εάν αποτελεί προφανή συνέπεια της αμέλειας ή της παράβασης της σύμβασής μας ή εάν θα τη θεωρούσαμε εσείς και εμείς ως πιθανή συνέπεια κατά τη στιγμή της σύναψης της Σύμβασης Treatwell.
    2. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για τα ακόλουθα είδη ζημιών, είτε προκαλούνται από αθέτηση σύμβασης, αδικοπραξία (συμπεριλαμβανομένης της αμέλειας) είτε με άλλο τρόπο, ακόμη και αν η ζημία είναι προβλέψιμη: απώλεια εισοδήματος ή εσόδων, απώλεια επιχειρήσεων, απώλεια κερδών, απώλεια αναμενόμενων αποταμιεύσεων ή σπατάλη διαχείρισης ή ωρών γραφείου.
    3. Δεν αποκλείουμε ούτε περιορίζουμε την ευθύνη μας για θάνατο ή σωματική βλάβη που προκύπτει από αμέλεια, απάτη ή δόλια παραπλάνηση ή για οποιαδήποτε άλλη ευθύνη που δεν μπορεί να αποκλειστεί ή να περιοριστεί σύμφωνα με το αγγλικό δίκαιο.
  11. Το δικαίωμά μας να τροποποιήσουμε τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κράτησης
    1. Μπορούμε να αναθεωρούμε τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κράτησης από καιρό σε καιρό στις ακόλουθες περιπτώσεις:
      1. εάν αλλάξουμε τη διαδικασία αποδοχής πληρωμών από εσάς,
      2. εάν υπάρξουν αλλαγές στους σχετικούς νόμους και κανονιστικές απαιτήσεις- και/ή
      3. εάν υπάρξουν άλλες αλλαγές στην επιχείρησή μας που εύλογα σημαίνουν ότι πρέπει να τροποποιήσουμε τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κράτησης.
    2. Κάθε φορά που παραγγέλνετε Υπηρεσίες ή Δωροκάρτες Treatwell μέσω της Ιστοσελίδας, της Εφαρμογής μας ή μέσω του Widget, οι Όροι και Προϋποθέσεις Κράτησης που ισχύουν εκείνη τη στιγμή (και είναι διαθέσιμοι για προβολή στην Ιστοσελίδα, την Εφαρμογή και το Widget και γίνονται αποδεκτοί από εσάς κατά το check-out) θα εφαρμόζονται στη Σύμβαση Treatwell μεταξύ υμών και της Treatwell και στη Σύμβαση Συνεργάτη μεταξύ υμών και του Συνεργάτη. Μπορείτε να βρείτε την ημερομηνία κατά την οποία οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις Κράτησης ενημερώθηκαν τελευταία φορά στο επάνω μέρος αυτής της σελίδας.
  12. Γενικά
    1. Όλες οι ανακοινώσεις και ειδοποιήσεις από εσάς πρέπει να αποστέλλονται μέσω αυτής της διαδικτυακή φόρμα ή ταχυδρομικώς στη διεύθυνση Λ. Κηφισίας αριθ. 269, ΤΚ 14561, Αθήνα. Η Treatwell μπορεί να επικοινωνεί και να σας κοινοποιεί ειδοποιήσεις μέσω ταχυδρομείου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με την ανάρτηση ειδοποιήσεων στην Ιστοσελίδα, την Εφαρμογή ή το Widget.
    2. Σημειώστε ότι οι ώρες υποστήριξης Πελατών μας είναι: 9 π.μ. έως 5 μ.μ. από Δευτέρα έως Παρασκευή. Στις επίσημες αργίες είμαστε κλειστά.
    3. Η Treatwell διατηρεί το δικαίωμα να απενεργοποιήσει τον λογαριασμό Treatwell ενός Πελάτη σε περίπτωση παραβίασης των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων Κράτησης ή/και όταν ο Πελάτης ενεργεί με τρόπο ακατάλληλο, προσβλητικό ή άλλως απαράδεκτο προς την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας ή προς τους εργαζόμενους ενός Συνεργάτη, είτε σε επικοινωνία μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε αυτοπροσώπως στο χώρο του Συνεργάτη.
    4. Εάν οποιοσδήποτε από τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Κράτησης κριθεί από αρμόδια αρχή ως άκυρος, παράνομος ή μη εκτελεστός σε οποιοδήποτε βαθμό, ο εν λόγω όρος, προϋπόθεση ή διάταξη θα διαχωρίζεται στο βαθμό αυτό από τους υπόλοιπους όρους, προϋποθέσεις και διατάξεις, οι οποίοι θα συνεχίσουν να ισχύουν στο μέγιστο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο.
    5. Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις Κράτησης θα διέπονται και θα ερμηνεύονται σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία. Εσείς και εμείς συμφωνούμε ότι τα δικαστήρια της Ελλάδος (Αθήνας) θα έχουν μη αποκλειστική δικαιοδοσία για οποιαδήποτε αξίωση ή διαφωνία που προκύπτει ή σχετίζεται με την παραγγελία ή/και την παροχή Υπηρεσιών μέσω της Ιστοσελίδας, της Εφαρμογής ή του Widget.


Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ως πελάτης έχετε την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά/κράτηση που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μπορείτε να προβείτε στη διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.